User Käyttäjä Salasana  

maanantai 19.1.2026 / 20:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > leadtek gf 8800 gt 512 ei toimi!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Leadtek Gf 8800 gt 512 ei toimi!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Junior Member
_
30. marraskuuta 2007 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli ostin tällä viikolla uuden emon,muistit,prossun,virtalähteen,näytönohjaimen.
en saa näytönohjainta toimimaan näytön kanssa.sanoo vaan että "Ei Singaalia-analoginen"
olen yrittänyt kaikkea eikä toimi
kaikki ostamani tuotteet pitäis toimia geforcen kanssa.

tässe Spec:
Asus M2v-mx
2 x G.Skill 1gb ddr2 800mhz
Athlon 64 X2 5200+
Leadtek Winfast PX8800 GT (2x dvi)
Axp 630 w
Viewsonic VA1912w 19"

auttakkee avutonta :D
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
30. marraskuuta 2007 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kaikki johot kiinni?
Kuulostaa siltä että saattais olla 4pin lisävirta irti, joka tulee prossun yläpuolelle kiinni!

Junior Member
_
30. marraskuuta 2007 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kaikki johot on kiinni mutta ei vaa pelaa...
schnappi
_
30. marraskuuta 2007 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kaikki tuulettimet ja piippaukset kuuluu normaalisti?

Junior Member
_
30. marraskuuta 2007 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä kaikki on ok. sekin vielä että tosiaan pystyn käyttämään emon omaa näytönohjainta. se toimii moitteettomasti
schnappi
_
30. marraskuuta 2007 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti djvelho85:
kyllä kaikki on ok. sekin vielä että tosiaan pystyn käyttämään emon omaa näytönohjainta. se toimii moitteettomasti

Ok. oletko ottanut (disabloinut) integroidun näyttiksen biossista kun olet tuon 8800Gt laittanut koneeseen?

Junior Member
_
30. marraskuuta 2007 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen sitäkin kokeillut mutta kokeilenpa kertauksen vuoski vielä kerran...
Junior Member
_
30. marraskuuta 2007 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä toiminu.
huomasin samalla että olin laittanut näyttikseen sli ready liitännän enkä pci express mutta siltikään ei toimi...

mikäs nyt eteen
Junior Member
_
1. joulukuuta 2007 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaisko joku auttaa tässä asiassa?!?!?!?!?
Neoq
Newbie
_
1. joulukuuta 2007 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kytkenyt näytönohjaimeen lisävirtaliittimen persiiseen?
Lantsa
Member
_
1. joulukuuta 2007 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Antaako virtalähde tarpeeksi 12V linjaan? Pelkkä W määrä ei kerro kaikkea.
Junior Member
_
1. joulukuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Neoq:
olen kyllä ja mistä minä tiedän tuon virtalähteen jutusta missä se näkyy?!
Junior Member
_
1. joulukuuta 2007 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.asus.com/products.aspx?modelmenu=2&model=1419&l1=3&l 2=101&l3=370&l4=0

oisko toi hyvä emo?!
Lantsa
Member
_
1. joulukuuta 2007 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Neoq:
olen kyllä ja mistä minä tiedän tuon virtalähteen jutusta missä se näkyy?!
Virtalähteen kyljestä.
TestoTM
Member

4 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2007 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos virtaa on liian vähän, niin näyttöön tulee teksti, että virtaa todellakin on liian vähän, omasta kokemuksesta.
Mutta tässä tapauksessa veikkaisin aika harvinaista yhteensopivuus ongelmaa, sillä kaikkien valmistajien mallit eivät vain toimi yhdessä.
Minulla on käynyt niin, että Gigabyten näyttis ja Abitin emolevy eivät toimineet yhdessä, vaikka ne testattiin toimiviksi toisessa koneessa. Tuotteita saa vaihdettua kun vaan palauttaa liikkeeseen tuotteen.

8=====O ~o ~o
Junior Member
_
1. joulukuuta 2007 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.websales.fi/index.php?id=showitem&index=1589

jos joku epäilee sitä virtalähdettä niin tuommonen on minun koneessa
Junior Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 00:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvisi että minun poweri ei riitä näyttikselle koska pitäis olla 12v->26a vähintään
joten tilasin multitronicista CORSAIR PSU 450W 120MM FAN ATX V2.2 PFC

toivokaa parastaa että toimii :D
TheOak
Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 02:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvisi että minun poweri ei riitä näyttikselle koska pitäis olla 12v->26a vähintään
joten tilasin multitronicista CORSAIR PSU 450W 120MM FAN ATX V2.2 PFC

toivokaa parastaa että toimii :D
Kyllä kai tuon sun nykysenki ois pitäny riittää, jos nuo valmistajan luvut pitävät yhtään paikkansa.

Asus P5Q/E7300@3.8GHz/XIGMATEK HDT-S1283/Sappire HD4870 512mb/4Gb DDR2 800MHz/Antec Sonata III
Junior Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 02:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eihän se voi toimia vanhalla kun tarvis saa 12v->24a ja toi ei tue kun 22a saakka

sori siis 26a tarvis saada :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2007 @ 02:24

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
2. joulukuuta 2007 @ 03:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni turha ostos.

Kyl sen su ohjaimes pitäsmen BIOS.in yli kepeesti Windowsiin asti kunnes valittaa virran puutteesta. käynnistykseen tarvittavan virtansa sen pitäisi saada PCI-E väylän kautta emosta.

kokeilempa vie omastani varmistaakseni...

Edit: No mitäpä tiiät. Joko se(luultavasti) tai emo rupes vinkuu nii piru kimeesti et tais naapurikin herät ;/ ..enkä huomannu signaalia näytöl(tosin sammutin lähes heti), eli toivos elää ;)

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2007 @ 03:22

Junior Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
M2N-E SLI AM2 NF500SLI DDR2 SATA2 RAID 8CH FW
edelleen oisko toi hyvä?!
TheOak
Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eihän se voi toimia vanhalla kun tarvis saa 12v->24a ja toi ei tue kun 22a saakka

sori siis 26a tarvis saada :D
Jos 450W Chieftec riittää jossa 12V1 14A ja 12V2 15A niin luulis tuonki riittävän.

Asus P5Q/E7300@3.8GHz/XIGMATEK HDT-S1283/Sappire HD4870 512mb/4Gb DDR2 800MHz/Antec Sonata III
Junior Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ostetaan kummatkin ja katotaan kumpi toimii...
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. joulukuuta 2007 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.websales.fi/index.php?id=showitem&index=1589

jos joku epäilee sitä virtalähdettä niin tuommonen on minun koneessa

Xionin virtalähteet eivät ole kummoisia mutta kyllä tuon siltikin pitäisi riittää. Nuo näytönohjainvalmistajan suositukset ovat tunnetusti todella ylitseampuvia ja niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Arviolta 18A 12 volttiin riittää sun kokoonpanolle.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noh kuten aiemmin sanoin niin kokeillaan kummallakin et kumpi toimii?!
vai toimiiko ollenkaan :(

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > leadtek gf 8800 gt 512 ei toimi!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy