User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 23:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > olen poistanut cd-aseman käytöstä?!???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Olen poistanut cd-aseman käytöstä?!???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JooLee
Junior Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
APUA! =O((((((

Laitoin levyn koneeseen mutta sepä ei alkanut hyrräämään niinkuin ennen. Hetken aikaa ihmeteltyäni otin Hardware Diagnostic toolin käyttöön ja se kertoi näin:

Removed devices:

ST3320820AS ATA device: Hard Drive

ja

ASUS DRW_1612BLT ATA device: DVD-RW Drive

Miten saan nämä palautettua (ja miten ihmeessä näin on käynyt kyllä olen mielestäni ollut tarkkana poistettavien ohjelmien suhteen, tosin en ole ainoa joka konetta käyttää)
JooLee
Junior Member
_
2. joulukuuta 2007 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huh huh! Olipa homma... En kyllä tiedä vieläkään mitä tapahtui mutta sitten alkoi koko kone v...lemaan ja lopuksi jäi jankkaamaan vikasietotilasta korjausehdotustaan (tuolle kai joku oikeakin nimitys oli mutta olin niin hermona ettei nimitykset jääneet mieleen)
Loppujen lopuksi kone ilmoitti että ota yhteyttä koneen valmistajaan eikä sitten siitä enää suostunut tekemään muuta kun sammumaan.

En tiedä mikä olisi ollut oikea tapa edetä mutta laitoin kuitenkin palautuslevykkeen pesään vaikkei päivällä toiminutkaan ja painoin ESCiä. Siitä se sitten alkoi palautella itseään ja nyt taas toimii. Toimii levyasemakin mutta USBstä en tiedä.

Muutama sananen pääsi tämän operaation kanssa joka vei minulta tunteja, enkä vieläkään tiedä mistä johtui. Eilen kyllä koneelle ladattiin netistä joku musiikki ja videontoisto ohjelma, oisko se sitten suututtanut koko koneen. No kuitenkin nyt toimii, toistaiseksi.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > olen poistanut cd-aseman käytöstä?!???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy