kone.
|
|
MajeZ
Junior Member
|
4. joulukuuta 2007 @ 09:25 |
Linkki tähän viestiin
|
noniin,täällä taas :)
nyt tuli tuo kone ostettua BFG 8800 GT 512 mb,Q6600,4gb ram,500gb kovo,ja vista, muuten sujuivat kaupat hyvin mutta vistan piti olla 64-bit eikä 32-bit... varmasti pienessä kiireessä laittanut paketin kuntoon.
sitten olisi kysymys: mitä minun nyt tarvitsee asentaa? biossille täytyykö tehdä jotain? emolle ajurit? näyttikselle tietysti, entäs prossulle? siis soitin jimssille ja sanoivat ,että hoitavat tuon käyttiksen heti kuntoon. Onko jotain muuta mitä pitää asentaa?
E:ensiksi en saanut kuumaa CRT-monitoriani tähän kiinni,mutta sitten huomasin että mukana oli tullut liitettävä (mikä siis vissiin laitetaan crt näyttöön kiinni ja sitten koneeseen) en ole itse päässyt vielä testaamaan mutta niin arvelin, eli onko tuo mahdollista vaiko ongelmia/ vanhaa Crt-monitoriani ei saa uuteen koneeseen kiinni?( 22"-tft näyttö löytyy,mutta sillä pelaamisesta ei tule yhtikäs mitään)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2007 @ 09:28
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. joulukuuta 2007 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis, mitä?
Kyllä crt monitori menee kiinni koneeseen, tarvitset vain tod. näk. dvi-agp adapterin (pieni mokkula, tulee joskus uuden näytön mukana).
Miksi 22" ei sovellu pelaamiseen?
Onko sinulla siinä nyt jo se 64-bit? Vai onko kone vielä pajalla?
Kun oikea käyttis on paikallaan, kone kotonasi, isket vain johdot kiinni ja käynnistät windowsin. Ala vain päivittelemään ajureita, varmista että kaikille laitteille löytyvät ajurit. Tarkkaile tilannetta device managerista.
Jos ongelmia ilmenee, kysele tarkemmin täältä. Rohkeasti vain niitä ajureita ja perus softia asentelemaan.
|
MajeZ
Junior Member
|
4. joulukuuta 2007 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin
|
joo,taisi tulla tuossa näyttiksen mukana.. kone nyt kaverilla ja itse kipeänä joten vien sen jimssille takasin mahd. pian.
no minä en ainakaan osaa pelata yhtään 22" näytön kanssa :D mistä tiedän mitkä ajurit on jo asennettu? device manager?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. joulukuuta 2007 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi et osaa pelaa 22" näytön kanssa? Jos se nyt ei oo mikään 18ms näyttö niin hyvin sillä pelaa.
Device manager löytyy kun otat oikea klick omasta tietokoneesta -> ominaisuudet -> Hardware -> Device Manager
Kaikki missä on keltainen kolmio huutomerkin kanssa, ovat laitteita ilman ajuria. Joillain laitteilla ei juuri ole väliä mitkä ajurit ovat, kunhan toimivat. Mutta eteenkin näytönohjaimen ajureiden kanssa kannattaa pitää tarkasti päivitettyinä. Uusimmat saat valmistajan kotisivuilta.
Katso vain device managerista että ei ole yhtään keltasta kolmiota, jos näin on, kaiken pitäisi toimia ainakin noin niinku suurinpiirtein =)
|
MajeZ
Junior Member
|
4. joulukuuta 2007 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
no tässä muutama syy: mielestäni pelit lagaa kyseisellä näytöllä, hiirtä joutuu kääntämään muutama kerta matossa että kääntyy (jos isontaa senssiä niin silloin hiiri taas liikkuu liikaa), silmiä joutuu kääntämään jos haluat alareunat nähdä. olen miettinyt,että ostaisin uuden tft:n ehkä 15" tai 17" mikä olisi hyvä?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. joulukuuta 2007 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
No harvoin törmää moiseen ongelmaan että näyttö olisi liian suuri. Kai se sinun 22" on laajakuva? Niin lähellä ihmisen luonnollista näkökenttää, ettei hirveesti tarvii päätä vispaa. Tietenkin silmiä joutuu kääntelemään kohdistaakseen katseen...
Minulla on 20" wide ja se on hyvä, vaihdetaanko?;)
|
MajeZ
Junior Member
|
4. joulukuuta 2007 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
tottakai se on wide -.-
en tykkää yhtään,ensimmäisen kuukauden tykkäsin sitten kyllästyin kokoon ja vaihdoin vanhaan 15" crt. ja nyt tykästyin siihen :D
|
Mainos
|
  |
|
MajeZ
Junior Member
|
5. joulukuuta 2007 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
mikäköhän kun koitin asentaa razer copperheasdin ajureita,niin sen jälkeen kaksoisklikkaus lopetti toimintansa? koitin poistaakkin ajurit niin ei siltikään toimi. ja sitten nuo razerin ajurit,ei taida olla vielä vistalle sopivia ajureita?
|