User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 23:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ei käynnisty-tausta vilahtaa ja...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ei käynnisty-tausta vilahtaa ja...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
murfer
Junior Member
_
30. joulukuuta 2007 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Formatointi onnistui ja mylly pyörii nyt lähestulkoon normaalisti. tietysti edessä oli melkoinen päivitysruljanssi. ainoa asia on, että usbit eivät taida olla enää 2.0 versioita. sen verran hitaasti dataa siirtyy, kone myös herjaa jotain siihen viittaavaa. yritän ratkaista tuon ongelman lomilta paluun jälkeen.

koko prosessista tuli opittua paljon ja pakko todeta, että kävi hullu tuuri kun olin ottanut backupit vain 2 päivää ennen koneen "kärähtämistä". tästä lähtien teen/suunnittelen sen paremmin/useammin.

Kiitos kaikille neuvoa antaneille.

Onnellista Uutta Vuotta!
Pekken
Member
_
30. joulukuuta 2007 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla ois samanlainen ongelma mut vähän eri tavalla

aina kun mä käynistän jokun pelin niin koko tietokone reboottaa ja sit tlee BIOS ja siinä se sano sen virheen joka on

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

ton ja C:\DOCUME~1\Pekka\LOCALS~1\Temp\WERb285.dir00\Mini122907-26.dmp
C:\DOCUME~1\Pekka\LOCALS~1\Temp\WERb285.dir00\sysdata.xml

joo että mistä toi voi oikein johtua onko mun konerikki joku osa vai onko teknisesti vai onko tää windowsin joku vika ?

kaverit on sanonu että asenna windows uusiks mut en viitsi jos se ei korjaa koska halvan olla ihan varman siitä

mutta se tapahtuu aina kun yritän pelata jotain peli esim crysis css bioshock fear....kaikki

mulla on melkein ihan uus tietokone about 3kk vanha ja nyt sitte jo virhe.

kaikki ajurit päivitetty ja windowsin kaikki päivitetty ja norton 360

tässä on tekniset tiedot

Mobo:
P5K-iP35-S775-PCI-E-DDR2-ATX

Cpu:
Intel Quad 2 Q6600 2.40 ghz

Ram:
2048MB ValueRAM, CL5 800MHz DDR2, 240-pin DIMM, kit (2x 1024MB)

Graphics card:
Nvidia Gforce 8800GTX (768mb)

Hdd:
250GB, Barracuda SATA2/300, 7200RPM

sori et on enkkua en jaksanu laittaa Suomee :)

tossa on yks virhe

Service Control Manager

System Error

JRAID

Cdrom

noissa kaikissa on se punanen huutomerkki

toivottavasti voitte auttaa mua

PS: lisää tietoa löytyy tietokone käynistyy uusiks mun topic
DaVo^^
Suspended due to non-functional email address
_
25. kesäkuuta 2008 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla samantyyppinen onglema seuraavaalla kokoonpanolla:

CORE 2 DUO E8500 3.16GHZ 1333MHz
GeForce 9800GTX SC PCI-E / 512MB / DDR3 / HDCP /2* DVI
P5N32-E-SLI P5N32-E SLI LGA775 NFORCE680ISLI DDR2 SATA2 8CH
Windows XP home ed.

Eli bluescreen hyppää windowsin käynistyksen yhteydessä, ja virhe koodia ei kerkeä millään lukemaan, koska ruutu näkyy noi 3 sekunnin ajan. Ensimmäisen kerran ongelma ilmeni kun asensin emon näyttis ajurin, poistui kuin asensin nvidian uusimmat vikasietotilassa. Ja nyt sama ongelma service pack 2:n asennuksen jälkeen, en pääse päivittämään esim. SP3 koska windows asennus ei toimi vikasietotilassa. Blue screenillä luke jotain emon asetusten muuttamisesta, mutta en pääse sitäkään päivittämään, koska emon update ohjelma ei ensimmäisen päivityskerran jälkeen toiminut enään.
Kyseessä alustalähtien itseasennettu tuliterä kone.
Winukan uudelleen asentaminen ei myöskään auta, vaan blue screen hyppää aina samoissa kohdissa.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ei käynnisty-tausta vilahtaa ja...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy