User Käyttäjä Salasana  

maanantai 8.9.2025 / 00:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ei tule tekstejä mihinkään....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ei tule tekstejä mihinkään....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
amis
Newbie
_
5. joulukuuta 2007 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä minulla on lg:n dvd vhs yhdistelmä joka toistaa divxät..vaikka cdeellä on teksti tiedosto mukana se ei löydä sitä mistään! käyttö ohje kirjan mukaan olen tehnyt mutta ei..ja olen muuttanut tekstit kaikkiin muotoihin mitä ohje kirja sanoo tukevansa mutta ei löydä yhtään..pitääkö viedä romu takaisin ku ei pelaa..? vai onko semmoista ohjelmaa millä saa laitettua tekstityksen itse elokuvaan kiinteänä jospa se ratkaisisi ongelman?
Senior Member

10 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2007 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko levylle poltettu video samanniminen subin kanssa?
Siis näin:
elokuva.avi
elokuva.sub

Ja ne varmaan on samassa kansiossa siellä levyllä?

Kiiteäksi subit saa vaikkapa tämän ohjeen mukaan.

amis
Newbie
_
5. joulukuuta 2007 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu..muuten osaisin kympillä kaiken mutta tuo meni jo yli kun jokainen puhuu kaikissa ohjeissa että pitää ladata Subtitler.vdf mistähän moinen ladataan kun en ainakaan löytänyt mistään..
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2007 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Subtitler on tuo, mikä tuli automaattisesti sinun viestiisi hyperlinkkinä.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > ei tule tekstejä mihinkään....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy