User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.1.2026 / 16:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 acco
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bf2 acco
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juhoovn
Junior Member
_
6. joulukuuta 2007 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii mulla on ollu bf2 noin puoli vuotta ja sitten ostin bf2142 kosen
ja kun olin pelannut sitä viikon tai kaks ja halusin pelata pitkästä aikaa kakkosta ja mun acco oli kadonnut olin öö....nii sergeantti ja en haluu tehä enää uutta accoo ja kehittää sitä uudelleen.

mainos:www.juhoovn.vuodatus.fi
jehusmaa
Newbie
_
8. joulukuuta 2007 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei kyllä ole kyseistä peliä (2142), mutta luulen tietäväni, mitä pitäisi tehdä. Onko siinä sitä retrive account tjms. niinkuin tuossa BF2:ssakin on? Jos on, niin paina sitä ja sitte osaatkin eteenpäin. Jos ei ole, niin en sit tiedä. Kysy EA:lta.
Maastomua
Newbie
_
9. joulukuuta 2007 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko täs battlefield 2:ses accounttien määrä rajoitettu vain yhteen, koska tein uuden accountin millä pikkuveljet olisi voinut pelata, niin ei päästä servuille ja herjaa "CD-key is not valid".

edit: tili muutettu accountiksi :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2007 @ 13:57

Mainos
_
__

_
juhoovn
Junior Member
_
9. joulukuuta 2007 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maastomua:
Onko täs battlefield 2:ses tilien määrä rajoitettu vain yhteen, koska tein uuden accountin millä pikkuveljet olisi voinut pelata, niin ei päästä servuille ja herjaa "CD-key is not valid".
hei mitä sä tuut toisten ketjuihin,mutta bäf2 ses
ei oo tilejä.(vaan accoja) (2ses acot meinaa tilejä joille ei trvi tehä accoja) ,,½,,(-.-),,½,,
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 acco

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy