User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.1.2026 / 17:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 spray
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
cs 1.6 spray
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
unettaja
Junior Member
_
10. joulukuuta 2007 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sitä vaa et miten saan laitettuu vaikka netist lataaman kuvan sprayks tohon peliiiin ? :O olisin kiitollinen jos kertoisitte :)

PS. cs nick on LyckY.kz|TwisteR* :)

suicideeee.
Member

8 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm. Mäkin oon yrittäny sitä, mutta oon tullu siihen tulokseen, että ne pitää kait olla eka mustavalkosii, ja ihan oikeen kokosii.

OOta katon sen. Pakko olla 64x64. Kopioi tiedosto X:/Programe Files/Counter Strike/valve/logos Tuolla ne on ainakin mulla. Siis kopioit tuolta jonkun, ja muokkaat sitä esim. gimpillä. Silleen saa ainakin itse piirtämän kuvan sinne.

En tiiä saitko tosta mun ohjeesta mitään selvää :S toivotaan niin kuiteski...

Mun cs ukon nimi on Juh11o
Sil nimel mut tunnistaa melkeen missä tahansa. Toinen on juhsan tai juh8o ja numero vaan vaihtuu.
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2007 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://csfi.net/tiedostot/download/90/ot...nverter_014.zip

Tuolla ohjelmalla saa tehtyä ne kätevästi.
Spinn
Newbie
_
13. joulukuuta 2007 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuvien ei tarvitse olla mustavalkoisia, eikä ole mitään kokorajaa.

Laitat jonkin netistä ladatun kuvan C:\Program Files\Steam\SteamApps\OmaAccount\counter-strike\cstrike -kansioon nimellä tempdecal.wad
Mainos
_
__

_
Member

8 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2008 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sit kans pystyy ite tekemään niitä kuvii... Tekee esim. Gimpil.

Klaani [1935]
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 spray

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy