|
Esikatselukuvat eivät näy resurssienhallinnassa
|
|
|
Pinuski
Suspended due to non-functional email address
|
10. joulukuuta 2007 @ 22:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
XP:hen tuli jokin aika sitten ärsyttävä ongelma: valokuvia ei saa näkymään esikatselukuvina resurssienhallinnassa vaikka olen yrittänyt käydä kaikki asetukset läpi. Löysin joitakin artikkeleita samanlaisista ongelmista, mutta ne tuntuivat koskevan vanhempia käyttiksiä. Myöskään filminauha ei näy eikä tapahdu mitään, vaikka valitsee "näytä diaesityksenä". Todella ärsyttävää kun ei voi esikatsella valokuvia vaan ne joutuu avaamaan jossakin kuvankäsittelyohjelmassa yksi kerrallaan. Lisäksi Officen Picture Manager ei meinaa aueta millään, jossa voisi valita kuvien esikatselun.
Toivottavasti joku osaa auttaa. Kiitos etukäteen!
|
|
FatlError
Junior Member
|
13. joulukuuta 2007 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
onko ne näkyneet ennen
|
|
Pinuski
|
13. joulukuuta 2007 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jep. Ja toisella koneella samaiset tiedostot näkyvät ihan ok.
|
Senior Member
16 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2007 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kokeile tätä
käynnistä >> suorita ja kirjotat "regsvr32 shimgvw.dll"
ei nuita lainausmerkkejä tietenkään.
There is only 10 types of people in the world, those who can read binary and those who cant!
|
|
Metalface
Junior Member
|
15. joulukuuta 2007 @ 13:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on melkein sama onkelma, erotuksena vaan että täälläpäin videoitten esikatselukuvat lakkas näkymästä. Kuvien esikatselu toimii normaalisti. Windows Media playerilla toistan kaiken videon. Niin ja käyttiksenä Vista, eli tuo suorita-komento ei taida auttaa minua? Osaako kukaan sanoa mitä kannattais kokeilla? Apua arvostetaan suuresti, koska nuo esikatselukuvat olis kyllä käteviä.
MSI P35 Neo | Club3D 8600GTS | Intel E4500 | 2GB A-Data DDR2 | Samsung T166 320GB
|
Junior Member
|
19. joulukuuta 2007 @ 04:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Metalface: Mulla on melkein sama onkelma, erotuksena vaan että täälläpäin videoitten esikatselukuvat lakkas näkymästä. Kuvien esikatselu toimii normaalisti. Windows Media playerilla toistan kaiken videon. Niin ja käyttiksenä Vista, eli tuo suorita-komento ei taida auttaa minua? Osaako kukaan sanoa mitä kannattais kokeilla? Apua arvostetaan suuresti, koska nuo esikatselukuvat olis kyllä käteviä.
Tähän haluaisin itsekin vastauksen. Käyttiksenä Vista, eikä esikatselukuvat ole ikinä toimineet valokuvissa/videoissa. Olen valokuvien takia kokeillut jo muutamaa eri kuvaohjelmaa -> ei auta. Esikatselukuvana on vain kuvaohjelman oma logo.
|
Senior Member
|
19. joulukuuta 2007 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Käyttiksenä Vista
Omassa vistassani piti ainakin laittaa "aero" päälle, mutta en muista oliko jotain muutakin...
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Pinuski
|
29. helmikuuta 2008 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin