User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 06:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messenger lähetetyt tiedostot käyttö estetty!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Messenger lähetetyt tiedostot käyttö estetty!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
keitto
Member
_
13. joulukuuta 2007 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin melkoinen nyyppä kysymys mutta ei vaan löydy tietoa millä saan pois tuon v..maisen ominaisuuden, että tietyt tiedostotyypit ovat "vaarallisia" ja messenger estää näiden käytön. Softana on Messenge Live 8.1.0178.00 + messenger plus ja A-patchia on käytetty.

Siis eikö ihmiset saa itse perkele päättää mitä koneelleen tallentavat hitto alkaa softissakin hyysääminen mennä liian pitkälle.
warwas
Suspended permanently
_
14. joulukuuta 2007 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tohon taisi auttaa että laittaa virustorjunnan tarkistamaan ne .Exet.

>Työkalut
>Asetukset
>Tiedonsiirto
>täppi kohtaan "Suorita virustarkistus seuraavalla ohjelmalla" ja selaa se virustorjuntasi.

Taikka pakkaa ne mitä lähettää.
Junior Member
_
31. tammikuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mikäs .exe pitää avastilla valita? Olen kokeillut laittaa avastin tuolta sen kansiosta mutta mese valittaa:

"Virustarkistusta ei voitu tehdä loppuun. Tarkista asetukset - Työkalut > Asetukset > Tiedostonsiirto"

Fluff.

Senior Member

3 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2008 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dOnki:
Ja mikäs .exe pitää avastilla valita? Olen kokeillut laittaa avastin tuolta sen kansiosta mutta mese valittaa:

"Virustarkistusta ei voitu tehdä loppuun. Tarkista asetukset - Työkalut > Asetukset > Tiedostonsiirto"
Itse olen valinnut - ashQuick.exe
Ei mitään ongelmia.

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
31. tammikuuta 2008 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NONIIN, nyt toimii, kiitti sille Rube.

Fluff.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messenger lähetetyt tiedostot käyttö estetty!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy