User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 14:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > musiikki pätkii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Musiikki pätkii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ArtturiX
Member
_
15. joulukuuta 2007 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistähän mahtais johtua se, että nykyään kun kuuntelen winampilla musiikkia ja lataan samaan aikaan jotain, niin ääni pätkii monta kertaa kappaleen aikana. Muistaakseni ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa.
En ole päivittänyt winamppia tai mitään muutakaan ohjelmaa.

Kerro Minulle.
Senior Member

10 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2007 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mulla tekee nykyään samaa. Ei siinä mitään vikaa ole, koneesi ottaa vaan sen verran kierrosta niin musiikki katkea (tai ainakin mulla on tuo syynä musiikin pätkimiseen). Jos haluat kuunnella musiikkia ilman tökkimistä niin waretus pois :D
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2007 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArtturiX:
Mistähän mahtais johtua se, että nykyään kun kuuntelen winampilla musiikkia ja lataan samaan aikaan jotain, niin ääni pätkii monta kertaa kappaleen aikana. Muistaakseni ennen ei ole ollut tälläistä ongelmaa.
En ole päivittänyt winamppia tai mitään muutakaan ohjelmaa.
Kertoisitko koneesi tehot, että voin miettiä onko se koneesta kiinni vaiko jostain muusta.
ArtturiX
Member
_
16. joulukuuta 2007 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kertoisitko koneesi tehot, että voin miettiä onko se koneesta kiinni vaiko jostain muusta.

1000MHz ja 1gt muistia

Kerro Minulle.
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2007 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArtturiX:
Lainaus:

1000MHz ja 1gt muistia
En kyllä usko että johtuu koneen tehoista! Vai mitä teet yleensä kun se rupeaa pätkimään?
ArtturiX
Member
_
16. joulukuuta 2007 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Surffailen netissä ja sit o monta latausta samaan aikaan päällä niin alkaa musiikki tökkimään.

Kerro Minulle.
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2007 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Seuraappa vähän tehtävienhallinnasta suoritinkäyttöä+muistin määrää ja pistä tänne. Sinne siis pääsee CTRL+ALT+DEL kaikki nou pohjassa
Junior Member
_
21. joulukuuta 2007 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti umrej:
juu mulla tekee nykyään samaa. Ei siinä mitään vikaa ole, koneesi ottaa vaan sen verran kierrosta niin musiikki katkea (tai ainakin mulla on tuo syynä musiikin pätkimiseen). Jos haluat kuunnella musiikkia ilman tökkimistä niin waretus pois :D
Voiko vaikuttaa rippaukseen myös? Rippasin waretuksen aikana kuusi uutta levyä media playerillä koneelle ja nyt kun kuuntelen niitä niin hyppii "neula" ikävästi..!
Mainos
_
__

_
9058
Inactive
_
10. maaliskuuta 2008 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä kone alkanu saamaan samanlaisia oireita eli kun vaikka nettiä selaa niin aina kun sivu latautuu niin itunes tai winamppi alkaa pätkii tosi raivostuttavasti, konees xp ja giga muistia ja 2.8 Ghz pentium nelonen eli ei ny mikää tykki kone mutta ei pitäis siitä johtua. En tie missä ongelma. hermot menee.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > musiikki pätkii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy