User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 13:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > guitar hero 2 onglema
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Guitar Hero 2 Onglema
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Wiuwwe
Newbie
_
20. joulukuuta 2007 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs minulla on mennyt paskaksi tämä Gh2n levy kovassa käytössä ja siinä on iso naarmu ja peli ei toimi.. joten kysyn että pystyiskö levyä mitenkään korjaamaan / kopioimaan koska minulla on hirveä puutostila GH2n suhteen =D
Wiuwwe
Newbie
_
20. joulukuuta 2007 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja sitä vielä että olisko mahollista laittaa peliä dvdltä koneelle ja sitten laittaa uudelle levylle,jos niin niin miten. minulla ei ole pleikassa modpiiriä.
Larmuska
Account closed as per user's own request
_
21. joulukuuta 2007 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se onnistuu. Haet esimerkiksi DVD Decrypterin, joka sitten kopioi imagen pelistä kovalevylle, ja sitten poltat imagen samalla ohjelmalla dvd:lle. Jotta tämä varmuuskopio kuitenkin toimisi, tarvitset modpiirin/swap-levyn/mod-muistikortin. Lisäksi ei ole varmaa pystyykö dvd-asema lukemaan naarmuista levyä, jos pleikka ei sitä pysty lukea.

DVD-levyn voi korjata sellaisella hiomalaitteella, joka kevyesti hio lukupuolen muovilevyn tasaiseksi jolloin naarmut häivyttyy. Maksavat kaupassa muutaman kympin. Korjauksen voi myös ostaa http://www.konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=13/47/2657
Mainos
_
__

_
Juippi93
Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mulla on lähes kaikki pelit varmuus kopioita kun noi alkuperäset olivat aika kovassa käytössä ja swap magic levyt jää aina vahingossa siihen pleikkarin päälle niin homman nimi on tämä

Jos poista swap magic levyltä naarmut voivatko levyt vahingoittua kun niissä oli alunperinkin ne koko levyn ympäri menevät naarmut
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > guitar hero 2 onglema

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy