User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.1.2026 / 14:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wow = world of warcraft. miten saa wowiin blood elfin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wow = World of warcraft. miten saa wowiin blood elfin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Crustyy
Newbie
_
21. joulukuuta 2007 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkas kuten aihe kertoo olen miettimassa miten saan blood elfin wowiin. olen asentanut burning crusade ja se ei tule sinne valikkoon mistä valkkaa ukkelin

Elä itke ruma laps ota rusina tai kaks niin maailma muuttuu paremmaks... :D
Senior Member

4 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2007 @ 23:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teet vaan uuden hahmon?
en ole varma kun en peliä pelaa :D
vai pitäisikö sinun lisätä tbc key sinne wow accon asetuksiin wow:in sivuilla?
etzka326
Senior Member
_
22. joulukuuta 2007 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli sun pitää myös rekisteröityä sivuilla pelkkä asennus ei riitä
Member
_
24. joulukuuta 2007 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti etzka326:
Joo eli sun pitää myös rekisteröityä sivuilla pelkkä asennus ei riitä
Pelaan itsekin peliä ja näin on näreet. www.wow-europe.com

Sane94
Newbie
_
26. joulukuuta 2007 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten tuli tässä mieleen tyhmä kysymys :D Onko noi Private Servut laittomia? Ja olen ladannut ilmaiseksi Burning Crusaden wow europesta...
Private Servulla toimis sain kaikki ominaisuudet... Itse en jaksa maksaa pelistä enää 2kk maksamisen jälkeen
Mainos
_
__

_
Syrkky
Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan ne.. Vai meinaatko että blizzardin mielestä on OK jos joku ei jaksakkaan maksaa ja silti pelailee? :D
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wow = world of warcraft. miten saa wowiin blood elfin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy