User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 05:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > p2p ja eri nettiyhteydet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
p2p ja eri nettiyhteydet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sss1
Newbie
_
6. joulukuuta 2003 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terppa

Tarkoitus olisi hommata jonkinlainen "laajakaista" himaan.

Täällä olisi vaihtoehtoina Soneran ADSL tai kiinteistöliittymä, Elisan vastaavat ja HTV:n Welhot.

Onko kokemuksia, mitkä yhteydet toimii esim: Emulen, Kazaan ja DC:n kanssa? Kaverilla on Soneran ADSL ja sillä ainakin on kaikki edm. softat toiminut hyvin (high id yms.) Welho kiinnostais eniten edullisuuden ja download nopeuden vuoksi.
T4bzu
Junior Member
_
6. joulukuuta 2003 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Welho Pro ja sen download-nopeudet ovat hyviä kaikissa mainitsemissasi ohjelmissa (eMule nyt on luonnostaan aika hidas), mutta upload-nopeudet ovat täyttä sontaa. Katkoksia on joskus.
AfterDawn Addict
_
6. joulukuuta 2003 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sonera on mulla ainakin toiminut moitteetta, joten voin suositella...

--Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open windows--

http://www.if-not-true-then-false.com/ || http://www.gentoo.org/ || http://my.afterdawn.com/juppe22/
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2003 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sonera on hyvä jos pitää serveriä..ei ole suljettuja portteja.
piiska
Senior Member
_
6. joulukuuta 2003 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla taas toimii tää elisan 512/512 adsl ilman moitteitta. emulellaki lataus sujuu kuin unelma.
Senior Member
_
7. joulukuuta 2003 @ 09:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on kanssa Sonera ja hyvin on toiminut. Emulessa esim. aina High ID jne...
Mainos
_
__

_
mcmauu
Suspended permanently
_
12. joulukuuta 2003 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muulilla on tullu aina hyvin..elisan kaista
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > p2p ja eri nettiyhteydet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy