User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 10:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista + wlan = !!@´´$%**!!!!!!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista + Wlan = !!@´´$%**!!!!!!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
misfitmi
Newbie
_
22. joulukuuta 2007 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmasti tietokoneista tietävälle kovinkin simppeli kysymys, mutta kysytään silti...
Kovin toivoisin jonkun ystävällisesti kertovan avuttomalle että minkä takia mun vista kytkee joka kerta langattomat ominaisuudet pois päältä kun tietokoneen(fujitsu siemens la1703) käynnistää uudestaan..

Tarkoittaen siis että wlan toimii kyllä, mutta kun joka ainut kerta joutuu ensin 1.etsimään langattomia verkkoja 2.määrittämään miksi niitä ei löydy 3.(windows ilmoittaa niiden ominaisuuksien olevan pois päältä) ottamaan ominaisuudet käyttöön 4.valitsemaan oman verkon ja yhdistämään siihen...

Ei valtaisa homma mutta ahdistaa kerta kerralta enemmän, kun pitäis varmaan toimia ilman moisia temppujakin?

Kovin kiitollinen olisin ohjeistuksesta!
Vigilante
Suspended due to non-functional email address
_
23. joulukuuta 2007 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun acer läppäri tekee ihan saman homman ja syy siihen on, että virranhallinnassa on määrittely, minkä mukaan wlan ei käynnisty automaattisesti jos kone ei ole verkkovirrassa. Eli wlan ei ole sillä listalla, jolle automaattisesti tarjotaan virtaa akulta

Nainen tulee ennen konetta!
misfitmi
Newbie
_
23. joulukuuta 2007 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta kun kyllä mun on kone pääasiassa verkkovirrassa..
Ja mä oon kyllä laitehallinnasta ruksinut pois wlan:in sammuttamisen virran säästämiseksi, mutta eipä auttanut.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista + wlan = !!@´´$%**!!!!!!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy