User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 22:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > tarttisin hiukan psp informaatiota.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarttisin hiukan PSP informaatiota.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

9 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2007 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, muta emt tuleeks niit kauheena käytettyä, siis homebrewei tjms.

Voiks joku selittää vähä, että mitä homebreweil voi tehdä, kun tuolt PSPwikistä en oikein saanut selvää.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Senior Member

9 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2007 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin voisiko joku SELITTÄÄ omin sanoin mitä näillä homebreveil tehdään?

peeke
Member
_
25. joulukuuta 2007 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No esimerkiksi PIMPSTREAMER = pystyy streemaamaa koko oman pc:si sisällön ja toistamaan esim. elokuvat teksteineen, valokuvat , musiikki ym. , PSPRADIO = streemaamaan 500 radiokanavaa netin välityksellä , PSPTUBE = katsoa videoita youtubesta ... siinä nyt oli minun suosikkini mutta onhan niitä paljon muitakin hyviä ohjelmia mitä voi laittaa psp:lle.
CProg
Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 00:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homebrew tarkoittaa jonkun itse tekemää ohjelmaa/peliä.
Homebrewit koostuu esim. Mediasoittimista, peleistä, erilaisista PSP:n internetin lisäosista, flash portaaleista, emulaattoreista. (Ja nimenomaan PSP:lle)
Sanotaan nyt vaikka PSP portti DOOM:ista. Se on homebrew minkä voi ajaa PSP:llä.

Täältä löytyy iso lista eri homebrewejä. (Vasemmassa laidassa)

Jos et halua ottaa käyttöön allekirjoitusta, jätä kenttä tyhjäksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2007 @ 00:44

Senior Member

9 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2007 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joop.., kai tuon ny jotenkin ymmärsin =D

Mut onko sitten Slimmis ja Fatis grafiikkaeroja, tai jotai muita eroja, paitsi homebrewit ei oikein toimi slimmis?

Ja Slimmis ei oo infrapunaa, ja mitä sillä edes tekee? =D

CProg
Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Grafiikkaeroja ei ole yhtään.
Osan homebrewistä saa toimimaan custom firmwaren 1.50 kernel add-on:in
kanssa. (Eli tavallaan emuloidaan 1.50 firmwarea slimissä :P)
Ja kummassakaan PSP:ssä ei kylläkään ole infrapunayhteyttä.
WLAN-Yhteyttä täällä varmaan tarkoitettiin tai "Infrastructure" - yhteyttä, jonka kanssa yhdistetään modeemin kautta nettiin.

P.S Itse ostaisin fat psp:n, koska sillä saa KAIKKI homebrewit toimimaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2007 @ 11:21

Senior Member

9 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mä oon ajatellu ostaa sen fatin.

Mut tuntuu että Oulusta ei saa mistään sellasta, tai ainakaan Gigantin konsolitarjonnassa sitä ei näytä olevan.

Senior Member

9 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2007 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko joku kertoa, saako PSP Fat'ttia OULUSTA?

Senior Member

1 tuotearvio
_
26. joulukuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko mitään jos vaikka tilaisit Verkkokauppa.comista? Sieltä ainakin luulis saavan.
Vaatu
Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CProg:

"Ja kummassakaan PSP:ssä ei kylläkään ole infrapunayhteyttä."
.
Taidat olla väärässä. Sillä psp fatissa on infrapuna yhteys jolla voidaan esim. television kaukosäätimenä tai ps2 kaukosäätimenä, voit myös lähettää PSPIrda ohjelmalla tiedostoja psp:ltä esim kännykkään ja toisin päin.

Myynnissä Telewell EA-200
Senior Member

9 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2007 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluun ostaa sen kaupasta. Vituttaa jos siellä Verkkokauppa.comis on kauheet tungokset ja menee kuukausia että koko helohoito tulee.

:S

CProg
Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Taidat olla väärässä. Sillä psp fatissa on infrapuna yhteys jolla voidaan esim. television kaukosäätimenä tai ps2 kaukosäätimenä, voit myös lähettää PSPIrda ohjelmalla tiedostoja psp:ltä esim kännykkään ja toisin päin.
Pienen haun jälkeen löysin tuosta PSP:n päädystä tuon Infrapunan.
Eli olin väärässä. Kiitos valaisusta ;)

Senior Member

9 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2007 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CProg:
Homebrew tarkoittaa jonkun itse tekemää ohjelmaa/peliä.
Homebrewit koostuu esim. Mediasoittimista, peleistä, erilaisista PSP:n internetin lisäosista, flash portaaleista, emulaattoreista. (Ja nimenomaan PSP:lle)
Sanotaan nyt vaikka PSP portti DOOM:ista. Se on homebrew minkä voi ajaa PSP:llä.

Täältä löytyy iso lista eri homebrewejä. (Vasemmassa laidassa)

Linkki ei toimi : ''Sivun lataamisvirhe, Palvelin vastaa pyyntöihin liian hitaasti''

Niin onko kellää hajuakaan saako ylipäätänsä koko PSP fattia OULUSTA ?

Senior Member

9 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2007 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vastauksia, kiitos ?

CProg
Member
_
27. joulukuuta 2007 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei täällä varmaan vastata jos ei tiedetä.
En minä ainakaan tiedä oulun menoista mitään, kun Turussa asun.
Paras vaihtoehto on itse käydä tsekkaamassa.
Huuto.netistä voi myös löytyä PSP:tä (Fat mallia siis)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2007 @ 19:26

Senior Member

9 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2007 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nojaa, ostan sitten slimmin :S

Senior Member

1 tuotearvio
_
27. joulukuuta 2007 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ei Olusta löydy sitä, mikä on hyvin mahdollista niin tilaa tämä (jos pinkki väri ei haittaa :D) Itte ainakin oon tilannu Verkkokauppa.comin kautta DVD-levyjä enkä joutunu venaan ku about 4 päivää. Eikä se niin kamalaa ollu..
Lainaus:
Varastosaldo:
Helsingin päävarastossa yli 25 kpl, joista 13 kpl tilattu.
Vapaana yli 25 kpl.

Joten tuskin tuon perusteella tuolla mitään tungoksia on. Siinä kestää kuitenkin kauemmin kun haeskelet sitä Oulusta päivä tolkulla kun sais tosta vaan Verkkokauppa.comista.. Hinnaksin tulis vaan 154.90 ? + kuljetus (5.90 ? tai 6.70 ?)

EDIT: Ehit sanoo jotain tohon väliinkin jo. Mullakin on toi pinkki eikä se niin kamala oo..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2007 @ 20:03

Senior Member

9 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2007 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ee.. Ku isä ostaa mulle sen ens viikolla viikonloppunasielt oulust, ja ei mulla tuu käytettyy oikein niit homebrewei, korkeintaan vaan videoiden katselu muistikortilta ja maybe pelei muistikortilta.

Ku videoiden katselussa tai muistikortilta pelin pelaamiseen ei tarvita mitään homebrewei?

Senior Member

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2007 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvita. Aluks kun ostin PSPn niin ajattelin että mitä ihmettä mä tekisin jollain homebreweil, samanlailla kun sä, mutta on niille kuitenkin tullut yllättävän paljon käyttöä..

EDIT: Typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2007 @ 11:02

CProg
Member
_
28. joulukuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ainakaan itse pärjäis ilman homebrewiä PSP:llä sekuntiakakaan.

Senior Member

9 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2007 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.

Ostan fatin, jos niitä on, ja jos ei, niin sitten slimmin.

Mulle se on sillain ihan sama :D

Ja sit viel oisko jollain tietoo, kuinka kauan PSP'llä täydellä
akulla voi noin pelata, tai katsoa videoita?

CProg
Member
_
28. joulukuuta 2007 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
N. 11h Mp3 musiikkia kuunnellessa
n. 5h pelatessa UMD:tä
n. 4h katsoessa videoa.

P.S Ajat muuttuvat esim. ISO:a ja homebrewejä käyttäessä. PSP:n näytön kirkkauskin vaikuttaa (4 astetta voi säätää kirkkautta 3.40OE-A:lla ja uudemmalla, normaalisti 3 astetta) Myös Wifi yhteys vaikuttaa ja äänen voimakkuus.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2007 @ 14:11

Senior Member

9 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2007 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Olen minä vähän harkinnut opetella käyttämään noita ''homebrevei''.
Vaan tiedä oikein onnistunko =D
Kannattaa sitten hankkia suosiolla läski psp. Itse ostin juurikin silloin alkukesästä, kun niitä vielä tuolla tokmannin kaupoissa oli. Ei nyt homebrewit, mutta pelien backuppien käytön harjoittelu kannattaa, siitä on paljon hyötyä. ;) Tottakai homebreweistä on myös hyötyä.
Joo, mutta mitä pelien backupit oikein ovat? :D Oon vähä noob näissä PSP asioissa.

CProg
Member
_
28. joulukuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelien backupit, eli varmuuskopiot, ovat tietenkin omasta UMD-levystä otetut levykuvat. Eli ne pakataan yhteen isoon tiedostoon.
Tiedostopääte on .iso, .dax .gzip ja .cso (Yleisimmät .iso ja .cso)

Siinä on se hyvä puoli, että voidaan pelata ilman alkuperäistä UMD:tä koneen sisällä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2007 @ 19:48

Mainos
_
__

_
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2007 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Joo.

Ostan fatin, jos niitä on, ja jos ei, niin sitten slimmin.

Mulle se on sillain ihan sama :D

Ja sit viel oisko jollain tietoo, kuinka kauan PSP'llä täydellä
akulla voi noin pelata, tai katsoa videoita?

Slimillä 2 tuntia ja fatilla 12 tuntia

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Muunna videot Sony PSP:lle AfterDawnin oppaan avulla

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
PS3-, Vita- ja PSP -pelejä alennuksessa PlayStation Storessa PS4:n julkaisun kunniaksi 2 30. marraskuuta 2013 Keskustelua uutisista
Ostin juuri PSP GO 6.60 , mikä CFW? 3 13. marraskuuta 2013 PSP
PSX pelit PSP CFW 6.60 pro c-2 12 11. marraskuuta 2013 PSP
PSP pelikonsoli + 5 peliä 1 17. lokakuuta 2013 Myydään
psp go pelien koodi 1 8. kesäkuuta 2013 PSP
LG plasma 42PA450T kuvan säätö PSP:lle 1 20. huhtikuuta 2013 PS3
PSP GO 5.70 Modaus 2 25. maaliskuuta 2013 PSP
PSP 1004 street... 6 21. syyskuuta 2012 PSP
Psp kielen vaihtaminen 3 15. elokuuta 2012 PSP
Mikä olisi paras/kehittynein PSP-malli??? 10 1. elokuuta 2012 PSP

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > tarttisin hiukan psp informaatiota.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy