Olen kyllästynyt tuohon lagiin,vanhasta koneesta kun vaihdoin tähän uuteen,luulin että ei enää tarvitsisi valittaa lagia. nyt se on minun mielestäni entistä pahempaa! hiiri laahaa perässä.. cs:ässä kranaatit kun paukkuu niin iskee kauhea lagipiikki.. en ymmärrä mikä se lagi voi olla? fps on tiukka 100,pingi 15-20.
ajureita olen koittanut asentaa uudelleen.
Kokoonpano:Q6600,8800 GT,4gb ram,vista home premium,500gb kovoa.
ehdotuksia? millaiset asetukset olisi hyvä laittaa näytönohjaimen asetuksista?
Jaa, lagihan ei yleensäkään johdu pelikoneesta vaan yhteydestä: latency/ping jne. Jos pelaat jollain peliservulla joka pyörii jollain hikisellä koneella.
Sinulla muuten samantyyppinen pulma kuin minulla.
Pelaan COD Deluxe Editionia, siis sitä missä on united offensiven lisälevy. Peli on aito, ajurit näyttikselle uusimmat, fps lähes 100 luokkaa, 3dmark06 antaa 10088 pointsia. Silti outoja lageja näin vanhassa pelissä.
Moninpelisssä laitetut asetukset eivät pysy, tekstuurit häviää oudosti sekä nyt tämä yksinpelissä tullut outo lagi.
Surffailtuani netissä muillakin samaa ongelmaa, ja huomiollepantavaa on se että ongelmat vanhemmille peleille tapahtuvat aina vistan alla.
Koitan siis itsekin selvittää ongelmaa....
itse todella haluaisin tietää mikä on ongelmana. tuo että asetukset lähtee,sama juttu myös mulla,vaihdan resoluutiot säädän conffeista jotain niin heti seuraavan kerran jälkeen ne on defaultilla! :) vai täytyykö sitä tosiaan palata xp:eeseen..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MajeZ: itse todella haluaisin tietää mikä on ongelmana. tuo että asetukset lähtee,sama juttu myös mulla,vaihdan resoluutiot säädän conffeista jotain niin heti seuraavan kerran jälkeen ne on defaultilla! :) vai täytyykö sitä tosiaan palata xp:eeseen..
Asian tekee hankalaksi vielä se että toisilla ei toimi, Toisilla toimii.
Liittyykö vanhojen pelien lagaus vistan rohmuamaan rammimäärään jota se ei osaa antaa oikein vanhoille peleille? Sinulla toisaalta noilla gigamäärillä ei pitäisi olla ongelmia. Tuossa antamassa linkissäni mainitaankin Vistan kanssa pelatessa tarvittava hurja muistin tarve.