User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 11:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > update ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Update ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tomas06
Newbie
_
26. joulukuuta 2007 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjesta,mikähän minun koneeseen on tullut kun en pääse enää windows update sivustolle?käyttis on media center ja kun menen update sivustolle niin tulee tällänen ilmoitus...

Kiitos mielenkiinnostasi päivitystemme lataamista kohtaan.

Tämä sivusto on suunniteltu toimimaan ainoastaan Microsoft Windows -käyttöjärjestelmien kanssa.
Jos etsit päivityksiä Macintosh-koneisiin tarkoitettuihin Microsoft-tuotteisiin, siirry osoitteeseen http://www.microsoft.com/mac/.
Memmu1
Newbie
_
30. joulukuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla aivan sama ongelma..

Osaisiko joku ystävällisesti neuvoa missä vika?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2007 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menettekö sinne Internet Explorerilla?

Mainos
_
__

_
Memmu1
Newbie
_
2. tammikuuta 2008 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain ongelman ratkaistua...

Ainakin minulla ongelman aiheutti Internet Explorerin uusin versio eli tämä 7.
Poistin sen ja nyt pääsen taas normaalisti.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > update ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy