User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 14:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > tietokone käynistyy uusiksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone käynistyy uusiksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pekken
Member
_
29. joulukuuta 2007 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivää

oon tässä huomannu sellasen ongelman kun starttaan mun pelin ESIM CRYSIS oon pelannut pelin läpi vielä sillon kun peli toimi mulla on ihan uus tietokone joten peli toimii noin 20-80FPS.

täs on mun ongelma...anakun käynistän tämän pelin tai minkä tahansa muun pelin niin koko tietokone restaroituu kokonaan ensin tulee semmonen sininen ruutu jos lukee se ongelma ja sit käynistän uusiks tässä on se error c:docume~\Pekka\locals~1\temp\wer551.cdir00\sysdata.cml
ja se toinen oli joku minicump tiedosto en nyt satu muistamaan mut kerron sen sit

eli siis koko tietokone restaroituu kun meen mihin tahansa peliin esim css crysis Bioshock kaikki...mistä tämä voisi johtua pitääkö mun asentaa windows uusiksi vai onko tää joku tekninen vika mulla ? vai voinko mä korjata tän ongelman itse jollain ohjelmma tai postamalla

kaikki pelit toimi ennen ihan ok eli max asetuksilla ei mitään vikaa sit se vaa yhtäkkiä teki ton et restaroituu kokonaan ja sit senkaa nyt ollu pari päivää

toivon että voitte auttaa mua !

Pekken
Pekken
Member
_
29. joulukuuta 2007 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei siis tässä on tarkisti se virhe raportti

C:\DOCUME~1\Pekka\LOCALS~1\Temp\WERb285.dir00\Mini122907-26.dmp
C:\DOCUME~1\Pekka\LOCALS~1\Temp\WERb285.dir00\sysdata.xml

ja siinä sinisella ruudulla on se virhe eli

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

tollein en siis tiedä minkä takia se aina boottaa kun alotan pelaan peliä mutta kun pelaan SAFE MODE niin sillon se ei boottaa missä voisi olla nyt kyseinen vika voiko olla myös tekninen vika tässä koneessa huom ihan suorastaa uusi kone noin 3kk

toivon että voitte vastata ja auttaa
Member

2 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2007 @ 01:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ittellä vähän samantyylinen ongelma, mutta en vaan pysty käynnistää mitään peliä oli se sitten Css tai Windows 3D pinball.
Aluks kyllä käynnisti koneenkin uusiks aina välil ja tuli sinistä ruutua, mutta koitin ongelmaa korjata tarkistin viiruksia, eheytin, etsin virheitä, siivosin asemia, ja poistin turhia tiedostoja niin se ongelma katos. Mut en edelleenkää saa mitää pelisovellusta auki.
Tuon Mono binaryn käynnistämisen yhteydessä tulee virheraportti:
Runtime error 1512 -Display is not supported by available hardware at line 0
Tälläinen ilmoitus tuli:
Järjestelmävalvonnan hallinta
Ainakin yksi datanäyte puuttuu. Tiedon keruuseen kuluu odotettua enemmän aikaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2007 @ 01:35

Pekken
Member
_
30. joulukuuta 2007 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko koittanu asentaa sen pelin uusiks ja sit taas kattoo pelittääkö mut ois kiva tietää miten ton mun ongelman sais pois jos täällä kukaan ei tie niin vien koneen sinne osto paikkaan ja annan niiten tukkia
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2007 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan sitäkin yritetty. Koitan asentaa windowsin täs joku päivä uusiks ja kattoo auttaako. Jos ei nii se on sit uuden koneen paikka.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > tietokone käynistyy uusiksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy