User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 11:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bios päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bios päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pekken
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heips olis täs yks ongelma kun startaan pelin tulee BLUE SCREEN OF DEATH ja sit siinä lukee se virhe raportti ja se on

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

ja mun kaveri sano et se voi olla muisti vika tai ylikuumentuminen nii aatelin vaa että korjaisko BIOS päivitys ton ? vai onko se joku laita vika kaveri myös sano että se voi olla et se kovalevy elikuumenee tai prossa

mutta kuhan nyt kysyn että kannattaako päivittää vai viekä tietokone liikeseen kun tässä koneessa on viel takuu (ensi maanantaina vien)

ja se virhe tapahtuu kun yritän pelata peliä eli

painan että peli käynistyy sit koko kone reboot ja tulee se BIOS viesti ja sit siin lukee toi.

Pekken
Member

3 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2008 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaupasta ostettu peli??

Intel i7 950 / Coolink Corator DS / Asus Sabertooth X58 / 6GB 1600MHz DDR3 / AMD Radeon 6970 Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus / Seagate 320GB+ lacie 250GB / Windows 7 / Eizo Foris 23" / Antec P180 with many Noctua NF-S12-1200 / Akasa Fan Control Pro / Super Flower Golden King Platinum 550W / Logitech g15, g5

Pekken
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kun pelaan mitä tahansa pelin niin aina se reboottaa joka kerta

esim crysis,css,supreme commander forged alliance, Battlefield 2

ja mulla on ihan uus tietokone...kaikki pelit toimi ennen ihan täysillä

kaikki kaupasta ostettut pelit ja ladatut demotki reboottaa

oks mitään mitä vois tehä ? ettei vaa ois rikki joku ?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
2. tammikuuta 2008 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun kysymyksessä on uusi kone niin vie se takuukorjaukseen ja katso että kone tulee siellä kuntoon.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Pekken
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo oon viemässä ensi maanantaina nämä 2KK toimivat ihan mainioisti ja sit yhtäkkiä töpäs noin

jonkunko minä maksamaan ? koskoa soitin sinne ja sanoivat että jos se on itse tyhty vika niin joutuu maksamaan. mutta onko tämä nyt sitten itse tyhty vai onko se vaan tullut ? (tässä koneessa on 2vuotta takuu)

vai voiko jokin osa nyt sitten olla rikki ?
Member

3 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2008 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos se on itsetehty vika nii joudut maksamaan muuten et joudu..
Jos et oo menny biossia säätämään tai koteloo avaamaan nii sen pitäisi mennä takuuseen koska et ole "rikkonut" mitään

Intel i7 950 / Coolink Corator DS / Asus Sabertooth X58 / 6GB 1600MHz DDR3 / AMD Radeon 6970 Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus / Seagate 320GB+ lacie 250GB / Windows 7 / Eizo Foris 23" / Antec P180 with many Noctua NF-S12-1200 / Akasa Fan Control Pro / Super Flower Golden King Platinum 550W / Logitech g15, g5

Pekken
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no putsannu oon pölyä mutten mitään muuta ole mennyt tekemään sinne laiteisiin eikä näy ulkoon päin et ois sulanu tai hajonnu

ja oon vaan menny kattomaan miten ne BIOS säädöt on mutta en oo muutanu sieltä mitään et enkai sit joudu mitään maksamaan

miten niin kun "koteleen avamaan" tarkotit ?
Member

3 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2008 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No justiisa sitä et ootko vaikka pölyjä putsannu tai jotai..

Pekken
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai voiko sillon mennä joku rikki ? vai ?

no ihan sama se nähään sitte kun vien sen sinne että joutuuko maksamaan vai ei :)

mutta voiko se olla tehty vika kun oon pelannu vaan pelejä ja kuunellu musaa

vai onko se vaan tullu
Member

3 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2008 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on metalline pölynimurin se pää nii siinä voi olla yksi selite miksi on menny rikki koska tietokoneessa on aina staattista sähköä joka pitäisi poistaa ennen ku menee roplaamaan emolevyä sun muita.
Ei se musiikin kuuntelusta ja pelaamisesta ole voinu mennä rikki ainaskaa.

Pekken
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo siis en oo koskaan käytäny imuria oon aina käytänu polkupyörä pumppuja ja siihen semmonen pieni suutin (aina mun tietokone on ollu sammunut kun putsaan niin ei se oo voinu mennä siitä rikki

ja sitä päivää kun tää kone hajos niin siihen asti en oo putsannu kertakaan tätä konetta joten vähän aika sitten putsasin kun tää oli rikki eli se ei voi olla putsaamisen syy koska tätä virhettä ennen en oo putsannu
Member

3 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2008 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut se staattinen sähkö voi tulla ihmisestäkin.. Toisen käden pitää koskea aina kotelon reunaa jos menee räpeltämään jotakin tietsikan osia.

Mainos
_
__

_
Pekken
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no niin voi mutta ylensäkin kun sun tietokonetta kasataan niin ne koskee niihin eli eise oo voinu mennä rikki siitä
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bios päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy