User Käyttäjä Salasana  

perjantai 30.1.2026 / 22:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crysis ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
crysis ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hsdpa
Suspended due to non-functional email address
_
7. tammikuuta 2008 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
core niminen kenttä 90 tehtävä;tai niin ainaki sielä save systeemis lukee.niin se on se luola ja joku putken näkönen paikka ja siellä jokku siniset valo systeemit menee sen putken ympäri eikä mun järki riitä siihen mitä siellä pitäis tehdä.et apua kaivataan,sori jos selitin epäselvästi.
hsdpa
Suspended due to non-functional email address
_
7. tammikuuta 2008 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löytö jo reitti ei tarvikkaa apua
Member

10 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2008 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka löytyki jo, niin sanon vaan, että se "Core" mission siinä pelissä on kaikkein inhottavin sekä vaikein :/ mulla meni siihen eniten aikaa.

3DMark05: 27858, 06: 21477, Vantage: 18882 | Intel core i7 860 3.22GHz | G.Skill 8Gb 1600MHz | Nvidia GeForce GTX 295 | Asus P7P55D Deluxe | LC Power 850W | 2TB Seagate, LaCie | Logitech G19 | Roccat Kone [+] | Roccat Kave 5.1 Headset | BenQ 24"+ LG 19" | Thermaltake Soprano Dx | JVC-RX-5060 @5.1 | Boston Acoustics 12", Pioneer, Philips |
Mainos
_
__

_
Member
_
9. tammikuuta 2008 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Divisor:
Vaikka löytyki jo, niin sanon vaan, että se "Core" mission siinä pelissä on kaikkein inhottavin sekä vaikein :/ mulla meni siihen eniten aikaa.

Jeps. Samma här :D Perhana ku omaan jo muutenki huonon suuntavaiston nii entäs sitte pelissä ja tuommosessa kentässä missä kaikki näyttää miltei samalta ;D. JA tosiaan nyt kun sain läpi pelattua tuon, niin yllätyin erittäinkin positiivisesti miten hyvä peli oli. :) minä ainakin tykkäsin.

Kotikäytössä:

Intel E4500 2,2GHz
Asus P5QL Pro
4GB DDR2 800MHz
Club 3D Radeon 3850 256mt
500 GB
NZXT Lexa
400 W Virtalähde
--------------------
Työkäytössä:

Acer Aspire 7738G
Intel core 2 Duo 2,0 GHz
NVIDIA GeForce GT 130M
17,3" HD+LED
4 GB DDR3
500 GB
DVD- Multi DL drive
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crysis ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy