User Käyttäjä Salasana  

perjantai 30.1.2026 / 16:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s serverin kaataminen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS:S serverin kaataminen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Niksu_55
Junior Member
_
7. tammikuuta 2008 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen että tää aihe ei oo sallittu, mutta aattelin kokeilla silti ku mistään muualta ei löydy tietoa ^^ Eli oon kuullu että on joku tapa (scripti) kaataa servu tahallaan, olisko tietoa :D ?
pezkuu
Suspended permanently
_
7. tammikuuta 2008 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tään on kyl joku koodi tai joku sellane... ei kait oo ees sallittu?

Mitä sä sillä ees tekisit? kaatasit kaikki servut?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2008 @ 16:23

Niksu_55
Junior Member
_
7. tammikuuta 2008 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pezkuu:
tään on kyl joku koodi tai joku sellane... ei kait oo ees sallittu?

Mitä sä sillä ees tekisit? kaatasit kaikki servut?

On kuules sallittu... ^^'
Luulen kuitenkin että tein tän aiheen vähäsen väärään paikkaan... Antakaa kuiteski joku linkki johkii tai jotain :P
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2008 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Niksu_55:
Luulen että tää aihe ei oo sallittu, mutta aattelin kokeilla silti ku mistään muualta ei löydy tietoa ^^ Eli oon kuullu että on joku tapa (scripti) kaataa servu tahallaan, olisko tietoa :D ?
Saikko joltain servulta bannit ja nyt ketuttaa niin paljon että pitää aiheuttaa muille vahinkoa?
ZamPPa007
Suspended due to non-functional email address
_
7. tammikuuta 2008 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäki kyl haluasin kaataa pari servuu ku on mut bannineet ku muka haxasin...xD

Asus P5N-E SLI|Intel E6750 3.0 Ghz|HD3850 256mt|2Gt PQI 800Mhz|Aspire 550w|Antec Super Lanboy|Logitech G11|Razer Diamondback 3G <3
_Henkka_
Suspended due to non-functional email address
_
7. tammikuuta 2008 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jee jee sut bannitaa yhest servusta nii ketä kiinnosta...

Ja sit viel tarvii mennä ja kaataa se servu...
pezkuu
Suspended permanently
_
8. tammikuuta 2008 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Henkka_:
No jee jee sut bannitaa yhest servusta nii ketä kiinnosta...

Ja sit viel tarvii mennä ja kaataa se servu...
ei siin oo mitää järkee kaataa servuja
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
8. tammikuuta 2008 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
End of discussion.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s serverin kaataminen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy