User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.1.2026 / 16:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s zombie mod ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS:S Zombie mod ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vihanness
Newbie
_
8. tammikuuta 2008 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs olen ladannut css zombie modin monet kerrat mutta en vaan vaan saa sitä toimimaan omassa dedicated servussa en yhtään tiiä mikä menee vikaan tai sitten en vaan ole tehnyt kaikkea oikein, olis ihan jees jos joku jaksais jeesaa tän onkelman kanssa
Senior Member
_
9. tammikuuta 2008 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensimmäiseksi herää kysymys, oletko varmasti asentanut tuon modin ja kaikki sen osat oikeaan / oikeisiin hakemistoon?

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
vihanness
Newbie
_
9. tammikuuta 2008 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen ladannut kaikki kyllä yms.
vihanness
Newbie
_
9. tammikuuta 2008 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkoitan että olen asentanut kaikki modin osat oikeisiin paikkoihin sen modin mukana tulevan readmen mukaan
Senior Member
_
10. tammikuuta 2008 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko normaalilla Create server- toiminnolla ja oletko kokeillut Mani Admin Pluginia, toimisiko siinä?

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
vihanness
Newbie
_
12. tammikuuta 2008 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kokeillut normi create server:ii ei siinä ainakaan toiminu mut tolla mani admin pluginilla en ole vielä kokeillut.
Mainos
_
__

_
vihanness
Newbie
_
13. tammikuuta 2008 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt onkin ongelmana et toi mani admin plugin ei toimi, must vähän tuntuu et jos saisin ton mani admin pluginin toimii ni se zombie modikin toimis mut ku laitan sen mani admin pluginin mun servuun ja kaikki oiken yms. ni servu ei tahdo lähtee päälle välil tulee virheraportti ja välil jotakin ihan muuta et nyt tarvisin apuu tän toisen homman kans...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s zombie mod ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy