User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 09:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf 2142 ja punkbuster
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bf 2142 ja punkbuster
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JAska_92
Newbie
_
9. tammikuuta 2008 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on ongelmana punkbuster battlefield 2142:ssa:
kun oon liittynyt peliin, noin 5 sekunnin jälkeen lennän ulos
ja ikkunassa lukee vain punkbuster. Toisella käyttäjällä pääsin
serverille kerran, mutta kun katkasin ja vaihdoin servua, ongelma alkoi taas. Missä vika?
Peli ja punkbuster on päivitetty uusimpaan versioon.
Todella hyvä jos joku voisi auttaa. Tuntuu tyhmältä maksaa muutama kymppi pelistä, joka ei toimi.
pr3d4t0r
Suspended due to non-functional email address
_
8. helmikuuta 2008 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa pbsvc ja pb setub ja sitte laita pb b päälle suotita valikosta kirjota sinne että services.msc noilla pitäs toimii
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2008 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja laitetaan vielä selvemmin:
Lataat PbSvc -> Laitat päälle, sitten kysyy mitä tehdään laita -> Install/Re Install Punkbuster -> Next -> Sitten se tekee kaikkee, paina Next kun mahdollista -> Sitten kun se tekee kokeita jonkun aikaa pitäisi tulla ikkuna "All test is clear without eny erros" tms -> Next, sitten menet-> Käynnistä(tai jos on enkun kielinen Start)-> Suorita -> Kirjotat Services.msc -> etit listast Pnkbstr B, laitat oikeella hiirellä Käynnistä -> Laita vielä alas varmistamaan asia ja eikun pelaamaan! :)

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
JAska_92
Newbie
_
8. helmikuuta 2008 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kiitos vastauksista, ongelma ratkennut. Kyse olikin jostain minun koneen merkinnästä EA:n rekisterissä.
kenni_
Junior Member
_
10. helmikuuta 2008 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän mahtaa olla vikana kun oon pelannu hetken aikaa servulla niin punkbusteri ilmottaa että PUNKBUSTER: pb important, ignoring queries 9008# tai jotain tollasta ja sit heittää pihalle. Oon päivittäny pb:n ja käynnistäny järjestelmän valvojana ja ajanu pbscv:n ja testi meni läpi mutta jostain syystä vaan ei toimi. prkl.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2008 @ 18:42

Mainos
_
__

_
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2008 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut tota mitä ehdotin ylempänä? Ja ootko päivittäny pelin uusimpaa versioon (tais olla 1.42)?

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf 2142 ja punkbuster

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy