User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 16:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > öljy jäähdytys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Öljy jäähdytys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zeroxzen
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. tammikuuta 2008 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis olen tässä nyt jo jonkun aikaa tutkinut tollasta öljyjäähdytys systeemiä Strip Out The Fans, Add 8 Gallons of Cooking Oil

Jos joku olisi asiaan paneutunut oikein, tai jopa kokeillut tollasta ite niin olisi kiva kuulla kokemuksia.
sellasia juttuja esim haluaisin tietää että minkä tyyppisiä öljyjä tohon olis mahollista käyttää ?

Edit: niin ja se unohtu vielä että olisko tommonen mahdollinen käyttää pitempäänkin ? :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2008 @ 10:15

pseDe
Suspended due to non-functional email address
_
10. tammikuuta 2008 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No periaatteessa kaikkia öljyjä jotka eivät johda sähköä.

" For simplicity's sake, we decided on vegetable oil - but we recommend motor oil." Elikkä jotain moottoriöljyä suosittelevat.

Kai se käy pidempäänkin mutta epäkäytännölliseltä vaikuttaa jos konetta pitää siirtää paikasta toiseen (painoa varmaan aika lailla).

Lisäksi komponenttien vaihto varmaan aikamoinen prosessi.
Member

4 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2008 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
8 gallonaa = n. 30 litraa
moottoriöljyn ominaispaino n. 0,85kg/l

meinaten sitä että pelkkä neste painaa 25,5kg. Eli ei sitä ihan joka laneille kuskata kainalossa. :)
zeroxzen
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2008 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no eipä mun tarvi siirrellä tota kyseistä konetta mihin sitä öljyä oon laittamassa :D sitäpaitsi tekisin kuitenkin itse sen akvaarion, siitä todennäkösesti tulis vähän pienempi kun tosta esimerkistä.
ajaisikohan ompelukoneöljy asian ?

pseDe
Suspended due to non-functional email address
_
11. tammikuuta 2008 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos se ei johda sähköä niin luulisi ajavan.

Luulisi kuitenkin ompelukoneöljyn olevan kalliimpaa kuin jokin halpa moottorin voiteluöljy.
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2008 @ 23:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja sitten naurattaa kun ei ookkaan 100% öljyntiivis koppa ><
Mainos
_
__

_
zeroxzen
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. tammikuuta 2008 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voihan se kohtuu hupaisaa olla mutta parempi tehä kerralla kunnolla :D joku tietävä ihminen voisi kertoa mulle että mistä saisin jotain kirkasta öljyä ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2008 @ 22:36

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > öljy jäähdytys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy