VLC playerillä ei 5.1 ääntä ulos
|
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
10. tammikuuta 2008 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
uusin VLC ja tarvittavat laitteet toistamaan 5.1 ääniä s/pdif kautta mutta kun ei... kokeillut vaikka mitä asetuksia.. oisko kellään tietoa mikä voisi olla väärin?
tarkotus ois toistaa .dts ja ac3 5.1 -avi tiedostoja
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2008 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko ac3filter ja ffdshow asennettu?
Ja ffdshown asetuksista dolbydecoder päällä?
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2008 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Tota tota mun käsittääkseni vlc:ssä on omat codecit etkä tarvii noita ffshowta ja ac3filtteriä ollenkaan mutta mikäs äänikortti sul on? ku ite ostin uuden äänikortin jossa kyllä oli spdif niin kas kummaa se ei tukenut dikitaalista ääntä vaan pelkkää dolby surroundia hieman alko kyrpii kun tajusin sen.
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2008 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
emon oma äänikorti, Msi K9A platinum. äänet toimii kyllä hyvin media player classicissa, windows media player 11, bsplayerissä yms. eli antaa 5.1 ulos. ja .dts musiikkitiedostot toimii vain mediaplayer classicilla mutta vituttaa vaan ku siinä ei oo equa nii aika tunkkasen kuulonen... mietin vaan miks VLC soitin ei anna mitää 5.1 ääntä ulos vaikka oon koittanu säätää vaikka mitä.
tosin kun vlc:llä laittaa 5.1 musan soimaan, vahvarissa vilkkuu dolbydigital valo, eli se niinku yrittää mennäpäälle muttei kumminkaan mene... outo kyllä. sitten taas normaalit 2.0 äänet kyllä toimii
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2008 @ 17:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: mietin vaan miks VLC soitin ei anna mitää 5.1 ääntä ulos vaikka oon koittanu säätää vaikka mitä.
tosin kun vlc:llä laittaa 5.1 musan soimaan, vahvarissa vilkkuu dolbydigital valo, eli se niinku yrittää mennäpäälle muttei kumminkaan mene... outo kyllä. sitten taas normaalit 2.0 äänet kyllä toimii
Noi surround asiat on aika henkimaailman juttuja. Itsellä vlc ei myöskään toista 5.1 materiaalia vaan juurikin vilkuttaa tota 5.1 valoa ja äänet pätkii... Mutta kun mp classicilla ja bs playerillä toimii niin ei haittaa kyllä minua.
Btw.. Mitä musaa sulla on 5.1:nä? Mistäs sellasta saanu?
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
14. tammikuuta 2008 @ 19:21 |
Linkki tähän viestiin
|
ATB - seven years DTS 5.1 musiikkia.. tuolta netistä. (google) eli .dts päätteisiä ja ku laittaa soimaan, niin vahvariin tulee dts logo, bitrate 1411 ja on todella hienon ja kuulosta :) ...vielä ku sais equlla säädettyä paremmaks
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
16. tammikuuta 2008 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: ATB - seven years DTS 5.1 musiikkia.. tuolta netistä. (google) eli .dts päätteisiä ja ku laittaa soimaan, niin vahvariin tulee dts logo, bitrate 1411 ja on todella hienon ja kuulosta :)
Täytyhän se itekin koittaa ja on muuten tosiaan aika makeen kuulosta 5.1:senä ;)
Kiitos vinkistä!
|