User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 17:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows ei tunnista nettiyheyttä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows ei tunnista nettiyheyttä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2008 @ 00:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun windows ei tunnista mun nettiyhteyttä, sen takii mun mese ei toimi, kun painan vianmääritystä messengeristä, se valittaa jotain että en ole yhteydessä oletusyhdyskäytävään(?) ja tämän ongelman takia en myöskään pysty aktivoimaan windowsia, ja nyt luultavasti en pysty edes asentamaan Crysiksen uutta patchia tämän takia. Ennen kun sain uuden koneen netti toimi hyvin eikä ollut ongelmia minkään kanssa. Minulla siis toimii netti ihan normaalisti mutta windows ei kai vaan tunnista sitä koska en pysty aktivoimaan windowsia ja messengeri ei toimi.

OCZ GameXStream 600w
Intel Core 2 Quad Q6600 G0@3.0ghz
Abit IP35
EVGA Geforce 8800GTS G92 Core/Shader/Memory - 740/1825/1080
G.Skill 2GB 800mhz dual
Western Digital 500GB
Samsung DVD/RW dual layer
Logitech G5
evoevo
Member
_
11. tammikuuta 2008 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CheodR:
Mun windows ei tunnista mun nettiyhteyttä, sen takii mun mese ei toimi, kun painan vianmääritystä messengeristä, se valittaa jotain että en ole yhteydessä oletusyhdyskäytävään(?) ja tämän ongelman takia en myöskään pysty aktivoimaan windowsia, ja nyt luultavasti en pysty edes asentamaan Crysiksen uutta patchia tämän takia. Ennen kun sain uuden koneen netti toimi hyvin eikä ollut ongelmia minkään kanssa. Minulla siis toimii netti ihan normaalisti mutta windows ei kai vaan tunnista sitä koska en pysty aktivoimaan windowsia ja messengeri ei toimi.
Ootko varmasti LAN tai WLAN ajurit asentanu? Jos et, asenna ne ensin niin toimii.

*EVO*
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2008 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu asensin jonkun generic marvell yukon chipset based ethernet controller, mikä tuli emolevyn ajureitten messis. oon kokeillu myös uninstalloida tuon mutta sit ei toimi netti ollenkaan.

OCZ GameXStream 600w
Intel Core 2 Quad Q6600 G0@3.0ghz
Abit IP35
EVGA Geforce 8800GTS G92 Core/Shader/Memory - 740/1825/1080
G.Skill 2GB 800mhz dual
Western Digital 500GB
Samsung DVD/RW dual layer
Logitech G5

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2008 @ 21:57

Mainos
_
__

_
Grammari
Suspended due to non-functional email address
_
11. tammikuuta 2008 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä on myös tuo kyseinen Marvell Yukon -merkkinen verkkokortti ja tuntuu, että nettiyhteydessä jotain vikaa. Nettiyhteys pätkii ja Firefoxissa usein yhteysongelmia. Ajureita on tullut uusiks asennettua, mutta ei tunnu auttavan. Josko täältä löytyisi muitakin samoista ongelmista kärsiviä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows ei tunnista nettiyheyttä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy