Olen kasaamassa itselleni pelikonetta ja Nykyinen koneeni on vanha romu.
Tarvitsen neuvoja miten koota kone, joka pyörittäisi melko uusia pelejä, vai kannattaako ostaa valmiiksi koottu?
Nyt on vähän epäselvää. Miksi annat vanhan koneesi tiedot meille? Mielestäni konetta ei kannata ostaa nyt, sillä uusien intelin prossujen tulon ja uusien geforcejen myötä hinnat laskee.
Joo oli ehkä vähän epäselvää, kun olen muutenkin uusi tietokoneille. No.. Nuo ovat siis nykyisen koneeni tiedot. Halusin kysyä mitä uusia osia kannattaisi tuohon ostaa, jotta siitä saisi pelikoneen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Heteman: Joo oli ehkä vähän epäselvää, kun olen muutenkin uusi tietokoneille. No.. Nuo ovat siis nykyisen koneeni tiedot. Halusin kysyä mitä uusia osia kannattaisi tuohon ostaa, jotta siitä saisi pelikoneen.
Tuosta koneesta saa pelikoneen vain jos jättää kotelon. Eli se on koko kone uusiks. Pienellä budjetilla kannattaa ottaa tämä. Vai mikä on koneen budjetti?
Kaikki komponetit vaan vaihtoon, koppa ja näyttö saa jäädä. Noissa Jimssin "valmiissa" koneissa on aina ilmaa hinnassa. Suosittelen siis keräämään itse osat ostoskoriin ja laittamaan samaan pakettiin 50e maksavan koneen kasauksen ja testauksen. Tällä menetelmällä voi säästää jopa satoja euroja.