User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 05:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ jako
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ jako
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bob2000
Newbie
_
12. joulukuuta 2003 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites tällänen homma kun mulla on jaot kansiossa
C:/documents and settings/Minun nimi/dc++jako
niin näkyykö toi minun nimi muille käyttäjille.
mcmauu
Suspended permanently
_
12. joulukuuta 2003 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh..onnex ei oo dc:tä jos siellä noi dirrit näkyy ni kai se sun nimes myös on siellä..ja nyt ei muuta ku osoitteet sinne kanssa ja puh:num..heheh ei vainenkaa joke;)
lateh81
Member
_
12. joulukuuta 2003 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis dc++jako kansio näkyy ainoastaan...
Mainos
_
__

_
pote79
Junior Member
_
12. joulukuuta 2003 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asianhan voi helposti tarkistaa. Pistä ohjelma auki valitse ylhäältä File->Open Filelist-> tämän jälkeen valitse yksi taso ylöspäin ja avaa jompikumpi näistä Mylist.bz2 tai mylist.DcLst. Näin voit samalla katsoa mitä olet jakamassa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2003 @ 22:27

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ jako

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy