User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > vob. bup ja ifo dvd_lle???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vob. bup ja ifo dvd_lle???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
petomiku
Suspended due to non-functional email address
_
12. tammikuuta 2008 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä ongelma, mulla on dvd kansio esim: pekkapekka lentokone dvd. Se sisällä kansiot VIDEO_TS ja AUDIO_TS, audio_ts on tyhjä, video_ts kansiossa on seuraavat tiedostot: VIDEO_TS.BUP, VIDEO_TS.IFO,VIDEO_TS.VOB sekä VTS_01.IFO, VTS_01.BUP JA VTS_01-05.VOB.

Käsitykseni mukaan poltto pitäisi onnistua kun poltetaan VIDEO_TS JA AUDIO_TS kansiot DVD:lle, mutta kun ei. olen kokeillut convertxto dvd:llä, roxiolla ja cdburnerilla. Poltto ns. onnistuu mutta tietokone eikä dvdsoitin tunnista levyä.

Olen myös kokeillut polttaa ne kansiona "pekkapekka lentokone dvd. ei onnistu. olen myös kokeillut polttaa ilman audio_ts kansiota eikä onnistu.

Mikä on pielessä??
Member

2 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2008 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaan aiheeseen liittyvänä tulen peesaamaan. Aikaisemmin Dvdshrink poltti levyn heti perään Nero:lla, mutta ei enää. En tiedä miksi? Jos Nerolla yrittää polttaa erikseen, niin tulee valituslappu, että äänet jää pois jonkun codec oikeuksien takia. Millä ohjelmalla kannattaa polttaa video tiedostot.
Muuten eikös sitä polteta vain video_ts kansion filet? Audio_ts jää pois ja itse video_ts kansio myös, vain ne tiedostot vob, ifo, bub.
ISOimage
_
17. tammikuuta 2008 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti corepappa:

Muuten eikös sitä polteta vain video_ts kansion filet? Audio_ts jää pois ja itse video_ts kansio myös, vain ne tiedostot vob, ifo, bub.
Juurikin näin, nerolla poltettaessa valitaan vain ja ainoastaan tuo VIDEO_TS kansion sisältö sellaisenaan.
Moderator

1 tuotearvio
_
17. tammikuuta 2008 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@petomiku

Mitä vlc- mediaplayer sanoo, jos kokeilet sillä "Open Directory" ja pistät siihen tuon kovalevyllä sijaitsevan kansion. Jos ei avaa, filuissa on arvatenkin vikaa.
Mainos
_
__

_
petomiku
_
18. tammikuuta 2008 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei avaa vlc sitä ollenkaan eli tiedostot on varmaan feikkejä tai muuten vaan pilalla! Kiitoksia avusta !
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > vob. bup ja ifo dvd_lle???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy