Etsin Vista-sopivaa hiirtä, missä on myös ohjelmoitavia nappeja.
Logitech MX518 voisi olla, mutta en ole varma, toimiiko ohjelmoitavuus Vistassa. Myös sellainen vaihtoehto olisi, kuin Microsoft Explorer 3.0´
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OOIE: Mulla on MX518 ja Vista, Logitechin Hiiri ja näppäimistö- (SetPoint) asetuksissa pystyy määrittelemään mitä kukin nappula tekee
Quiote kuittaa saman, MX518 toimii ja näppäimiä voi määritellä. Toimi edellisessä, Xp:ssä ja toimii nykyisessä, Vistassa.
Mulla on Logitech MX500, noin 4 v vanha, johon ei enää löydy Vista -ajureita. MX500 on samanlainen kuin MX518, eli 5 ohj. näppäintä ja muotoilukin sama. Tosi hyvä hiiri, harmittaa vaan hylätä se.
En oikein usko että itse saisin johdottomuudesta mitään etua vs johdolliseen. Ainoastaan akku loppuisi aina silloin kun sen on jo ehtinyt unohtaa. Niin huomasin kyllä että MX518 on johdollinen.
Kannettavassa voisi johdoton hiiri olla ok, kun/jos joutuu paikkaa vaihtelemaan.
Vielä kysymys MX518:sta, kuinka monta erilaista tehtävämahdollisuutta on valittavissa sen ohj.näppäimille?
MX500:ssa saattoi valita eri tehtäviä 5 napille n 30:stä eri vaihtoehdosta.