Elikkä everest antaa alla olevaa tietoa, osaisko joku viisaampi kertoo mikä pll tuolta clockgenin PLL Setupista pitää valita. Eli noista CY, ICS, IDT, RTM jne alkuisista numero kirjain yhdistelmistä. Muistina on 400 MHz DDR:ää 2*256mb + 1gb
Tähän ei näköjään löydy tietäjiä joten vastaanpa sitten itse. Clockgenissä ei näyttänyt olevan kuin muutamia PLL sarjoja joista luullakseni mikään ei sopinut D865PERL emolevylleni. Siispä siirryin kokeilemaan cpucool ohjelmaa jonka saa mm. täältä.
Siitä löytyikin paljon selkeämpi PLL tuki lista ja valitsemalla emolevyn se jopa valitsi PLL:än valmiiksi. Ohjelmasta ei kuitenkaan löytynyt suoraan omaa emoani joten jouduin selvittämään PLL:än muulla tavoin.
PLL listan sivuilla olevista kuvista minulle selvisi mistä kohtaa konetta se voisi löytyä. Ilmassa oli juhlan tuntua kun monen päivän googlettamisen jälkeen löysin PLL:än itse.
Alla kuva jonka avulla ymmärtämäni mukaan jokainen löytää PLL ICS numeronsa itse cpucool ja clockgen ohjelmiin. Korjatkaa sit jos oon ymmärtäny väärin.