User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 07:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone kaatuu vähän väliä[emolevyssähän vika]
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone kaatuu vähän väliä[emolevyssähän vika]
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rokkk
Newbie

2 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2008 @ 23:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kyseessä olisi itse kasattu kone, johon ei oikein saa mitään käyttistä asennettua kun kone boottaa itsensä uudelleen...hassua on että tuntuu jättävän boottikuvan välistä aina kun kaatuu.

Olen kokeillut toimivilla muisteilla eikä ollut apua. Itseasiassa olen kokeillut kaikilla mahdollisilla osilla 1 kerrallaan mutta ei ole ollut apua....vain emolevy on pysynyt samana...eli haenkin nyt vain vahvistusta sille että emo olisi rikki... kyseessä on abitin an52 emolevy...

voisiko olla jotain asetuksia biossissa jotka voisivat olla väärin ja aiheutta kaatuilua?

muut osat: 2gt 677mhz ddr2
amd 5600+ x2
nvidia 8600 GTS
500w earthwatts virtalähde
500gb seagate barracuda kovo
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2008 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän tuo vahvasti vaikuttaa siltä että emo on rikki, kun kerran olet kaikkia muita osia kokeillut vaihtaa.
Voisit silti yrittää asentaa kiintolevyä vaikka eri sata-paikkaan ja eri kaapelilla, samoiten DVD-aseman voi jättää pois. Jätä myös vain yksi muistikapula. Ennen noita toimenpiteitä nollaa BIOS ottamalla emolevyn pinnalla oleva patteri pois 15min ajaksi ja sen jälkeen patteri takaisin kiinni.
Muista että kone ei saa olla kiinni pistorasiassa kun säädät komponettien kanssa.
Rokkk
Newbie

2 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2008 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jees eli kaikkea muuta olen kyllä kokeillut paitsi ottaa biossin patterin poies... olen kyllä ladanny failsafe defaultsit biossista niin eikös se aja vähän saman asian?

Sata kaapelia koitin kyllä eri paikkaan mutta en toisella kaapelilla :/

no nyt on kuitenkin emo palautettu huoltoon ja pitäis saada uus viel loppuviikosta, olivat kaupassakin sitä mieltä että emossa vika...kiitti vahvistuksesta kuitenkin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone kaatuu vähän väliä[emolevyssähän vika]

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy