User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 04:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > jäähy q6600:lle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jäähy Q6600:lle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

10 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2008 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tuommoisen suorittajan olen hankkimassa ip35:den kanssa. Aikomuksena on kelloittaa sitä - ainakin jonkun verran. Boxed ei luultavasti pysty pitämään tuota aisoissa, joten tämmöistä ajattelin siihen kylkeen - halvallakin saisin.

Olisiko tuosta mihinkään?

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2008 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No onhan tuo vakiocooleria parempi, mutta jos aiot reilusti yli 3ghzin mennä niin Noctuaa tai Tuniqia kehiin. Sopivan hintaisena(<40?) tuo on ihan ok valinta.
Senior Member

10 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2008 @ 00:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, tattista vaan.
Saa nähdä tosiaan, mitä tuosta saa irti. Ilmeisesti normi ip35e:llä ei kovin paljoa yli 3GHz:n kellottaakkaan, mutta jos siihen sen saisi, niin hyvä. Jotkut ovat saaneet todella paljonkin.

Tuohon maagiseen 3GHzaan pääsee varmaan Kingstonin 800MHz muisteilla? Ainakin Q6600 sallii tuommoisen väylätaajuuden noston.

Mainos
_
__

_
louke88
Junior Member
_
17. tammikuuta 2008 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on Q6600 (GO) + Mugen CPU Cooleri ja lämmöt on hyvin alhaalla vielä 3ghz kohalla jotain 40c pintaan idlenä jne ja mitä muilta sivuilta olen lukenut niin tällä pitäs helposti päästä jäähytyksen puolesta vaikka 3.5- 3.75ghz (kotelossa hyvä jäähytys) jos osaa kellottaa ja muut kamat antaa myötä :) helppo asentaa ja laatu jälkeä!hinta on jimssissä 52e sieltä itse tilasin ja hemetin tyytyväinen olen :) ja tuon tuulettimen puhallus teho on uskomaton ja ääni olematon! suosittelen

- Q6600(GO)@3.3ghz - Scythe Mugen - Evga 680i (122-CK-NF68-A1) - 2x 1 Gt Corsair TWIN2X2048-8500C5D - 2x GF 8800GTS 320MB SLI - P180 - CHIEFTEC PSU ATX 650W PFC 12CM BLACK EPS (12v 3x16A) - SMG T166 500GB SATAII 7200RPM 16MB -
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > jäähy q6600:lle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy