User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 04:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli sulkeutuu itsestään avattaessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peli sulkeutuu itsestään avattaessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Miesjoo
Newbie
_
18. tammikuuta 2008 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terveppä taas nyt ongelma läppärissä edellinen tietokone ongelmani raitkaistui hyvin kun pöllittiin murron yhteydessä että sillee.

Eli siis olen kokeillut avata 4 eri exe. tiedostoa (peli). Ruudussa näkyy vähän aikaa kuvaa ja sitten sammuttaa ittensä. Ja se kuva joka näkyy on semmoinen että kuva on ns. pienessä neliössä ruudulla ja loput on mustaa reunaa. 1 peli toimii mutta sekin näkyy siinä pienessä neliössä mustien reunojen ympäröimänä. Olen vaihtanut resoluutio asetuksia niin peli optionseista kuin omasta näytöstä. Mikä voisi olla ongelma?

Tämän ongelman syyn ainakin tiedän. Kone lagasi ja rupesin sitten raiskaamaan näppäimistöä eli painelin kaikkia suutuspäissä. Sitten se peli meni juuri semmoiseksi mitä olen selittänyt.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli sulkeutuu itsestään avattaessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy