User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.1.2026 / 12:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wing32.dll asennusongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wing32.dll asennusongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
19. tammikuuta 2008 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla olisi ongelma erään vanhan pelin kanssa (Grand Prix manager 2), joka vaatii toimiakseen tuon Wing32.dll tiedoston. Kyseinen tiedosto tuli pelin asennuksen mukana ja minulla on myös siitä netistä haettu uudempi versio (en ole varma onko noissa mitään eroa).
Ongelma tulee kun koitan rekisteröidä tiedoston Windowsiin, joka muualta saamieni ohjeiden mukaan täytyy tehdä, jotta ohjelma toimisi.
Kun olen kirjoittanut komentokehotteeseen:
regsvr32 %windir%\system\wing32.dll
tai sama hakemistoille system32 tai syswow64
Tulee virheilmoitus:
LoadLibrary(C:\Windows\System\Wing32.dll") failed - The specified module could not be found.

Tiedosto on minulla system32 hakemistossa, mikäli siirrään sen system tai syswow64, tulee ennen tuota vvirheilmoitusta ilmoitus, että tiedosto on asennettu väärään paikkaan, siirrä se system32 hakemistoon.

Käyttöjärjestelmänä Win XP x64
Tepsu9
Senior Member
_
21. tammikuuta 2008 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Senior Member
_
21. tammikuuta 2008 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomasin kyllä itsekkin tuon ketjun, mutta siitä ei ole apua, koska tuo onnistuu ainoastaan 32-bittisessä XP:ssä.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wing32.dll asennusongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy