User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 20:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluescreen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bluescreen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
KalleMies
Newbie
_
19. tammikuuta 2008 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, olen juuri tässä viikko sitten hankkinut uuden koneen:

Prosessori: Intel Core Duo E6550
Emolevy: Asus P5K
Keskusmuisti: 2048 MB 800MhZ
Näyttis: ASUS Radeon HD 3850 512 Mt PCI-E

Ja ongelmana on, että satunnaisesti koneesta katkeaa netti, vaikka kone näyttää, että se olisi vielä päällä. Ja sitten jos tämän jälkeen säätä näyttiksen säätöjä, vaikkapa Catalyst Control Centteristä, kone kaatuu ja tulee bluescreen.

http://a.imagehost.org/view/0178/Bluescreen.jpg

Ajurit on kaikki asennettu, kone on kokeiltu formatoida pariin kertaan , eikä ole auttanut. Olisiko kellään mitään tietoa mikä auttaisi?
bokeh
Member
_
19. tammikuuta 2008 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP vai Vista käyttiksenä? Tarkista ensiksi muistit memtest86:lla ja tarvittaessa hci memtestillä.
KalleMies
Newbie
_
19. tammikuuta 2008 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP käyttiksenä, on testattu memtestillä, 0 errors.

EDIT: nyt kävi niin, että ei mennyt netti poikki, mutta kun olin käynnistämässä peliä, kone kaatui.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. tammikuuta 2008 @ 20:42

Member

6 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2008 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko päivittänyt Catalystia ja näyttiksen ajureita? Jos BlueScreen tulee joka kerta, kun avaat Catalystia, niin se kannattaa poista ja asentaa vain ajurit. Itse jouduin moneesti tekemään näin.
Mainos
_
__

_
KalleMies
Newbie
_
20. tammikuuta 2008 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitin juuri eilen asuksen sivuilta uusimmat ajurit, ei auttanut. Kone ei kaadu välttämättä kun käytän catalyst control centteriä, se saattaa kaatua oikeastaan minä hetkenä hyvänsä. Olen huomannut että jos pelaan Unreal Tournamenttia, niin sitten se kaattu varmasti, joko käynnistyksen tai sulkemisen jälkeen.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluescreen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy