Eli tarvitsisin uuden näytönohjaimen Acer merkkiseen pakettikoneeseen. Enimmäkseen pelaan counter strike 1.6 joten näyttiksen ei tarvitse olla kovin kummoinen.
Koneen tiedot:
Prosessori on athlon 64 2x4000+
Nykyinen näyttis radeon x1650pro 512mb
Muistia 2gigaa 667Mhz
250gb kovo
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lazerr: Eli tarvitsisin uuden näytönohjaimen Acer merkkiseen pakettikoneeseen. Enimmäkseen pelaan counter strike 1.6 joten näyttiksen ei tarvitse olla kovin kummoinen.
Koneen tiedot:
Prosessori on athlon 64 2x4000+
Nykyinen näyttis radeon x1650pro 512mb
Muistia 2gigaa 667Mhz
250gb kovo
Senhän takia olen vaihtamassa koska näyttiksen ropelli ei pyöri, takuu on vielä voimassa. Kannattaisiko maksaa vähän rahaa lisää ja ostaa tuo 8800gt vai onko jo liian hyvä tuohon koneeseen?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lazerr: Senhän takia olen vaihtamassa koska näyttiksen ropelli ei pyöri, takuu on vielä voimassa. Kannattaisiko maksaa vähän rahaa lisää ja ostaa tuo 8800gt vai onko jo liian hyvä tuohon koneeseen?
Parashan olisi tuo GTS 8800 512 (G92), mutta tuolla prossulla et kyllä saa kaikkea irti oikeestaan mistään näistä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kakikello:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lazerr: Senhän takia olen vaihtamassa koska näyttiksen ropelli ei pyöri, takuu on vielä voimassa. Kannattaisiko maksaa vähän rahaa lisää ja ostaa tuo 8800gt vai onko jo liian hyvä tuohon koneeseen?
Parashan olisi tuo GTS 8800 512 (G92), mutta tuolla prossulla et kyllä saa kaikkea irti oikeestaan mistään näistä.
Tällä hetkellä ehdottomasti paras ohjain hinta/laatusuhteeltaan on 8800GT, on lähes yhtä nopea kuin 8800GTX, mutta paljon halvempi.