User Käyttäjä Salasana  

perjantai 21.11.2025 / 01:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma ip osoitteen ja servujen kanssa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma IP osoitteen ja servujen kanssa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

7 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2008 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Kun pidän yllä tuota hlds ohjelman kautta CS 1.6 servua. Tiedän että minulla ei ole kiinteä IP, joten se vaihtuu todella usein. Kun minulla on servu pelkkänä consolena, eli ei graafisesti, IP vaihtuu aina kun kone on sitä vaihtanut ja olen käynnistätnyt tuon servu ohjelman uusiksi. Jos pidän sitä taas graafisena niin servun IP pysyy aina samana vaikka hakisin uuden IP:n ja käynnistäisin uudestaan yms. Kun jos teen no-ip.com:ssa semmoisen osoitteen joka ohjaa IP:stä sinne osoitteeseen, esim. xxx.servegame.com/no-ip.org yms. Niin ohjaako tämä IP:lle vaikka se vaihtuu aina sinne?

Senior Member

16 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2008 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, niin se tekee.

There is only 10 types of people in the world, those who can read binary and those who cant!
Senior Member

5 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2008 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se mitä ymmärsin ja oletin ja päättelin niin... "kyllä".

Itselläni on suomalainen dy käytössä. Konellani on ohjelma joka tarkkailee ip osoitettani jonka ISP saatta välillä vaihtaa. Aina X (x=itse määriteltävissä) ajan kuluttua, ohjelma sanoo dy:n palvelimelle että "hei, tän kaverin IP on vaihtunu, ohjaa se domain nimi nyt tähän ip:seen" ja kaikki toimii ja on iloisia. Saman saa tietenkin no-ip.comille.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma ip osoitteen ja servujen kanssa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy