User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 05:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjaimen viritys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjaimen viritys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

8 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2008 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimeni on MSI 8800 GTS OC 320mb. Olen vaihtamassa siihen uutta tuuletinta. En vain tiedä näytönohjaimien tuulettimista mitään ja tarvisin siihe semmotte tuulettime että kestää vähintää 675 mhz taajuutta gpu:lle ettei lämpiä liikaa. Lämmöt täl hetkel noin 63 tai jotain sin päi ku tuuletin on täysil rasitukses siis taajuudel 650. Mut haluan siihen semmosen tuulettimen minkä nopeutta pystyn itse säätämään tarvittaessa ja se on tehokas. Mutta mikä? Sitten toinen ongelma on että en saa sille enempää taajuutta gpu:lle kun tuon 650mhz, tai saan mutta sitten ku testaan sitä 3dmarkissa ni se hyytyy ja täytyy bootata kone. Joten tarviiko mun flashata siihen uusi bios / ''volttimodata se'' (miten tämä tehdään?) / vai vaihtaa joku osa siihe piirilevyyn?

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjaimen viritys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy