User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 23:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sammuilee ja jää jumiin latailee. ja paljon muuta.....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sammuilee ja jää jumiin latailee. ja paljon muuta.....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
drisis
Newbie
_
24. tammikuuta 2008 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyseessä on vanha kone joka tosin toimi kuukausi pari sitten ihan mainiosti. rupesin sit latailee kaikkia elämää helpottavia ohjelmia ja tod. näköisesti sen seurauksena tämä rupes sammuilee miten tahtoo, jää jumiin latailee ikusiksi ajoiksi. kone ilmoittaa et järjestelmä on palautunut suuresta virheestä yms. ja f-secure ei enää pysy päällä ku se ilmoittaa et sekin on palautunut jostain virheestä..??? tämä alkoi suunnilleen silloin ku mä asensin firefoxin, tai ainakin osittain sillä se ei asenna mitään lisäosia jotka vaatii toimiakseen firefoxin uudelleen käynnistämisen. sellaset jotka ei tarvitse toimii kyllä. nyt yritin asentaa ton azureus- tai mikälie niin se ilmoitti et java ei toimi tai jotain vastaavaa. koneessa on xp pro ja office. ja asian ratkaisis pitkälti et asentaisin ton xp:n uudestaan mutta kun se ei oo ongelma vaan se ettei mulla ole officea jota asentaa uudestaan. ja en haluis menettää sitä jos vain mahdollista.(tiedän et on openoffice olemassa mut se ei oo sama) joten mitä voin/pitää tehdä jotta tää toimis kuin ennen? mulla oli asennettuna kaiken maailman PimpUpMyPc-Utilities-TurboPro- ohjelmia jotka mä sitten poistin, luulen että se auttais, mut ei. sit mä kokeilin ccleaner juttua joka tod.näköisesti vaan pahens ennestään tätä mun sotkua. mä yritin ladata sitä hijackthis-ohjelmaa ku niin kaikki muutkin hädässä olevat näyttävät tekevän mut ei sekään onnistunut. siitä ei oo epäilystä mistä tämäkin ongelma on lähtöisin. mut ei luojan lahjat jakautunut tasan joten jos siel olis joku jolla olis niitä lahjoja siunautunut vähän reippaammin niin vois antaa ohjeita ihan rautalangasta vääntäen, ja mielellään useaan otteeseen. laitan tähän jonkun virhe ilmoituksen jonka kopioin vaivalla ylös. en tiedä onko tämä oikea teksti ilmoitus vai väärä mutta laitan sen silti tähän. Eli:
Virheen allekirjoitus
BCCode:d1 BCP1:FA3FA000 BCP2:00000002 BCP3:00000000 BCP4:F2920F71 OsVer:5_1_2600 SP:0_0 Prduct:256_1
Virheraportin sisältö
C:\WINDOWS\Minidump\Mini010908-03.dmp
C:\DOCUME~1\ana\LOCALS~1\Temp\Wer19.tmp.dir00\sysdata.xml

Eli tollasen sain jostain joskus ja oletin että se olis tärkeäkin ilmoitus...???!! Pliis vastatkaa, ja mielellään ihan yk-sin-ker-tai-ses-ti. Kiitos etukäteen ohjeista. p.s jos on välttämätöntä luetella tän koneen osat niin teen sen mut ehkä riittää se et sanon tän olevan vanha.Celeron500mhz, muuta en muista ulkoa. tämä kone on mun mutsin joka lainas sitä mulle koska mä sotkin mun oman koneen täysin. ja nyt pitäis palauttaa tämä vähitellen. nyt siis kysyn neuvoja mutsin koneen pelastamiseksi, sillä on paljon paremmat mahdollisuudet kuin mun oman. kyselen sit ehkä joskus neuvoja siihen muttei tällä kertaa.
Junior Member
_
25. tammikuuta 2008 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli onko sulla siihen koneeseen minkäänlaista käynnistyslevyä?ootko koittanu järjestelmän palautusta tai käynnistystä viimesessä toimivas kokoonpanos?

postaldude
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sammuilee ja jää jumiin latailee. ja paljon muuta.....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy