User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 08:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > pelaamisessa ongelma!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelaamisessa ongelma!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nikke666
Suspended due to non-functional email address
_
26. tammikuuta 2008 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostanu koneeseen näytönohjaimen joka on Ati radeon HD Eah2400 pro ja pelit toimivat aluksi moitteettomasti sitten tuli ongelma. Ongelma on se että kun yritän käynnistää peliä kone alkaa käynnistää peliä ja sen jälkeen kone käynnistää itsensä uudestaan ja kun koneen saa taas auki tulee teksti että " kone on palautunu vakavasta virheestä". Mitä mun pitäisi tehä? Voisiko se johtua siitä että koneessa on liian vähän työmuistia ja kone ei jaksa pyörittää näytönohjainta vai onko siihen joku muu syy?

Koneen tiedot:

Suoritintyyppi Intel Celeron D, 2666 MHz (20 x 133)

Emolevy Intel Eatonville D915GEV (4 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN)

Piirisarja Intel Grantsdale-G i915G

Keskusmuisti 512 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM)

Kiintolevy: 80 GB

Kiintolevyohjain: S-ATA

Väylä: PCI-väylä
Moderator

14 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2008 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä pelin yhteydessä ongelma tulee?

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2008 @ 01:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet varmaan päivittänyt sekä emon että näytönohjaimen ajurit ja itse pelit?

Tuleeko samaongelma vanhemmalla näytönohjaimella? ...poistanut oikein vanhemman näytönohjaimen ajurit?

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
nikke666
_
27. tammikuuta 2008 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hitman Bloodmoneyn, Grand theft auto San Andreaksen ja Resident evil 4 kanssa on ongelmia tullu.
nikke666
_
27. tammikuuta 2008 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen päivittänyt. Ei ole tullu samanlaisia ongelmia vanhemman kanssa.
Olen poistanut oikein vanhemman näytönohjaimen ajurit.
nikke666
_
20. maaliskuuta 2008 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
Minkä pelin yhteydessä ongelma tulee?
Oikeastaan kaikkien pelien kaa on ollu ongelmia
nikke666
_
20. maaliskuuta 2008 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mummy:
Olet varmaan päivittänyt sekä emon että näytönohjaimen ajurit ja itse pelit?

Tuleeko samaongelma vanhemmalla näytönohjaimella? ...poistanut oikein vanhemman näytönohjaimen ajurit?
Olen päiviyyäny näytönohjaimen ajurit ja itse pelit mutta en varmaan ole emoa päivittäny joten tarvitsisin ohjeet sen päivittämiseksi.
Ei ole tullu vanhemman näytönohjaimen kanssa. Olen poistanu oikein vanhemman näytönohjaimen ajurit
nikke666
_
20. maaliskuuta 2008 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myös olen pistäny lisää työmuistia koneeseen nykyään sitä on 1536 MB
mutta se ei auttanu ja ongelma on vielä ja myös ilmeni toinen ongelma joka on se että kun yritän jotain video tiedostoja katsoa koneella millä tahansa ohjelmalla mainittakoon VLC:llä tapahtuva ongelma. Video näkyy vihreänä ja on epäselvä ja tietokone sammuttaa itsensä uudestaan kuten noissa pelien kanssa samanlailla ja kun koneen sitten avaa tulee sama teksti: "Järjestelmä on palautunu vakavasta virheestä". Samanlaisia ongelmia tapahtuu muillakin ohjelmilla ja kaikki tekee ton saman eli sammuttaa tietokonen uudestaan.
Mainos
_
__

_
Moderator
_
20. maaliskuuta 2008 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Ja, nikke666, opettele jatkossa käyttämään viestin muokkausta, jos tulee lisättävää lyhyen ajan sisään. Tällainen kuva viestin oikeassa reunassa:

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > pelaamisessa ongelma!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy