User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 02:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > käynnistyessä näyttö on pimeänä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Käynnistyessä näyttö on pimeänä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

8 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2008 @ 23:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä äskettäin mun toinen kone meni epäkuntoon, koska kun käynnistän koneen, niin tietsikka piippaa epätavallisen n.2-4 kertaa ja pysyy päällä, mutta näyttö pysyy pimeänä. Apuja!!

Emo: Asus P9X79 PRO (Socket 2011)
CPU ja RAM: Intel i7 3820@4.5Ghz ja Ripjaw 1333Mhz 7CL (2x4Gb)
Näyttis: Asus 570GTX DirectCUII
Poweri & kovot: Nexus RX-1K, 1.WD 640GB 2.WD Green 1Tb 3.160Gb
Koppa: Fractal Design Titanium XL
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2008 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttas hiukan ku tiedettäs mitä se sun toinen kone sisältää.
Millais se piippaa? ...kuinka monta lyhyttä, kuinkamonta pitkää ja missä järjestyksessä? senjälkeen googleen Post codeja etsimään mitä se tarkoittaa, ellei emon manuaali kerro.

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
core2
Suspended due to non-functional email address
_
27. tammikuuta 2008 @ 01:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HeneLoid:
Tässä äskettäin mun toinen kone meni epäkuntoon, koska kun käynnistän koneen, niin tietsikka piippaa epätavallisen n.2-4 kertaa ja pysyy päällä, mutta näyttö pysyy pimeänä. Apuja!!

Tässä on tietoa näistä piippauksista:
http://www.amptron.com/html/bios.beepcodes.html
Samaten täällä storia itse Bios:ista
http://www.laitetekniikka.com/laitteet/emolevy/bios.htm

Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet hyödy siitä!
Mainos
_
__

_
Junior Member

8 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2008 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooh katoin noita piippaus ketjuja ja mulla on 1 pitkä ja 2 lyhyttä, elikkäs tää on: 1 Long, 2 Short;Video adapter failure; Bad video adapter
Elikkäs mun näyttis on nyt viallinen. Enkö voi tehdä asialle nyt mitään vai odotanko kuukauden tuota 8800gt:tä?

Emo: Asus P9X79 PRO (Socket 2011)
CPU ja RAM: Intel i7 3820@4.5Ghz ja Ripjaw 1333Mhz 7CL (2x4Gb)
Näyttis: Asus 570GTX DirectCUII
Poweri & kovot: Nexus RX-1K, 1.WD 640GB 2.WD Green 1Tb 3.160Gb
Koppa: Fractal Design Titanium XL

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2008 @ 11:17

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > käynnistyessä näyttö on pimeänä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy