User Käyttäjä Salasana  

lauantai 31.1.2026 / 12:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ghost recon advanced warfighter2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ghost recon advanced warfighter2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Brudeka
Suspended due to non-functional email address
_
27. tammikuuta 2008 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskos kellään tietoa mistä kyseiseen peliin löytäisin crakin? Itse yrittänyt etsiä vaikka mistä mutta ei tunnu löytyvän.. kiitos jo etukäteen vastaajille.
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. tammikuuta 2008 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaupasta kun ostat nii ei kräkkejä tarvitse etsiä.

lol
Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Brudeka:
Oliskos kellään tietoa mistä kyseiseen peliin löytäisin crakin? Itse yrittänyt etsiä vaikka mistä mutta ei tunnu löytyvän.. kiitos jo etukäteen vastaajille.
Itse löysin kräkin piratebaysta ja tiedoksi ettei kannata mennä tuhlaamaan niin paskaan peliin rahojasi..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2008 @ 11:19

Senior Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Innokkaalle tulokkaalle agexorillekin tiedoksi, että linkit kräkkeihin ovat kiellettyjä, vaikka kyseessä olisikin yhtä laaja sivusto kuin piratebay.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a:
Innokkaalle tulokkaalle agexorillekin tiedoksi, että linkit kräkkeihin ovat kiellettyjä, vaikka kyseessä olisikin yhtä laaja sivusto kuin piratebay.
1. Agexor

2. En ole antanut linkkejä yhtään mihinkään.
Senior Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulokas olet kirjoittamisen osalta, osasta neuvoista puuttuu itse ongelmaan paneutuminen ja viestejä on pakko kirjoittaa jokaiseen aiheeseen joka eteen tulee.

Ja kyllä, piratebayn mainitseminen on sinänsä linkin antaminen, koska google on keksitty.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a:
Tulokas olet kirjoittamisen osalta, osasta neuvoista puuttuu itse ongelmaan paneutuminen ja viestejä on pakko kirjoittaa jokaiseen aiheeseen joka eteen tulee.

Ja kyllä, piratebayn mainitseminen on sinänsä linkin antaminen, koska google on keksitty.
Sori off topicci muttakun Maf1a:lla näyttäisi ottavan päähän jostain omasta henkilökohtaisesta syystään.

1. Pitäisi olla tyytyväinen, että on edes olemassa ketään, joka jaksaa auttaa.

2. Miten niin ongelmaan paneutuminen puuttuu? :D
Siis mähän kerron sen minkä tiedän asiasta. Miten voisin antaa neuvoa jos en olisi paneutunut asiaan.

3. Suurin osa neuvoistani ovat joko auttaneet tai jopa raitkaisseet ongelmat.

4. En kirjoita topiceihin missä en osaisi auttaa tai ei olisi oikeasti mitään sanottavaa..

5. Sen PB:n voi ihan itse jokainen googlettaa itselleen, en aijo kellekkään antaa linkkejä mihinkään crack sivustoihin.
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
27. tammikuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Crackeja tai muita laittomuuksia ei täällä jaeta. Ketju lukittu.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ghost recon advanced warfighter2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy