User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 00:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > atin ajurit temppuilee! -apua-
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Atin ajurit temppuilee! -apua-
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Halonen69
Junior Member
_
29. tammikuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Atin ajurit ei suostu toimimaan! juuri formatoitu kovo ja päivitetty windows xp kun yrittää käynnistää catalyst control centeriä tulee ilmoitus: Could not load file or assembly ´CLI.Implementation, version=2.0.2910.38688, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e` or one of its dependencies. määritettyä tiedostoa ei löydy.

Mikä avuksi?

Ed: kokeiltu suomenkielisellä vanhemmalla versiolla ja uudemmalla 8.1 eng versiolla

Kiitos!
mrcheeky1
Suspended due to non-functional email address
_
29. tammikuuta 2008 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hae omega ajurit tuolta. toimivat paremmin kuin atin omat.

Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3
badmf
Member
_
29. tammikuuta 2008 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu..
Omegan ajureita olen käyttänyt aina, mutta ajattelin kokeilla atin omia saadakseni teatteritilan hd-telkkuun dvi:n kautta.
Noh, enpä päässyt kokeilemaan kun atin ajurit eivät suostunut toimimaan em.virheilmoituksen saattelemana.

Muuten..olisiko kyse .netistä? atin ajurit vaativat .net 2.0:n. kokeilin niitäkin pikaisesti, tai itseasiassa skippasin suoraan kolmoseen, joten se saattaisi auttaa. Itseltäni loppui kiinnostus ja palasin omegan ajureihin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2008 @ 19:52

mrcheeky1
_
29. tammikuuta 2008 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä olen itse taistellu noiden atin ajurien kans, niin viimeksi piti ladata netframework kakkonen ja kolmonen ja vielä kaupan päälle visual c++ 2008. sitten olin viisas ja hain omegan ajurit ja nyt pelaa ku junan vessa, ilman ylimääräistä lataamista/säätämistä.

Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Junior Member
_
29. tammikuuta 2008 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse juuri asensin uuden järjestelmän piti ajurit asentaa niin atin ajurit kyllä pelasi ihan moitteettomasti....'
mrcheeky1
_
29. tammikuuta 2008 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vaaaaa:
itse juuri asensin uuden järjestelmän piti ajurit asentaa niin atin ajurit kyllä pelasi ihan moitteettomasti....'

vaihtelevaa hommaa, joskus onnistuu joskus ei. oliko netistä haetut vai näyttiksen asennuslevyltä?

Halonen69
Junior Member
_
29. tammikuuta 2008 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mrcheeky1:

vaihtelevaa hommaa, joskus onnistuu joskus ei. oliko netistä haetut vai näyttiksen asennuslevyltä?
levyltä ja atin sivuilta molempii kokeilin
Mainos
_
__

_
mrcheeky1
_
29. tammikuuta 2008 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Halonen69:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mrcheeky1:

levyltä ja atin sivuilta molempii kokeilin

no se oli sitten hyvin onnistunu homma, itse kyllä vielä uskallan liputtaa noiden omega ajureiden puolesta..
edit: typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2008 @ 23:26

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > atin ajurit temppuilee! -apua-

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy