User Käyttäjä Salasana  

perjantai 21.11.2025 / 04:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > menin vahingossa poistamaan uxtheme.dll, themeui.dll ja shsvcs.dll.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
menin vahingossa poistamaan uxtheme.dll, themeui.dll ja shsvcs.dll.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Doppavi
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Käynnistän tietokoneen.
2. Kirjaudun sisään
3. Näyttö aivan musta
4. Sanomat:
-dwm.exe - osaa ei löydy
Sovelluksen käynnistys ei onnistu,koska Uxtheme.dll ei löydy.
-explorer.exe - osaa ei löydy
-dwm.exe - osaa ei löydy
-explorer.exe - osaa ei löydy
+desktop manager ja resurrsien hallinta lakkasi toimimasta.

Näyttö on musta vain hiiri näkyy ja jos odotan tarpeeksi myös näytönsäästäjä ilmestyy.

Käyttis on Vista home premiumi.
Mulla on poltettuna recovery levyt ja bootable hardware diagnostic CD
Senior Member

5 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka joku onnistuu vahingossa poistamaan tärkeitä .dll-tiedostoja? o.O

Jos vaikka kokeilisit recoveraa siihen ennenkuin poistit nämä dll:ät.

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinpä, itse en onnistunut vaikka kuinka yritin! :)
(En oikeastaan poistaa, vaan nimetä uudelleen jotta olisin voinut laittaa patchatut filet tilalle)

Senior Member

9 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos ei auta nii täältä voit etsiä uudet dll tiedostot uudellee

http://www.dll-files.com/

Doppavi
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko:
Niinpä, itse en onnistunut vaikka kuinka yritin! :)
(En oikeastaan poistaa, vaan nimetä uudelleen jotta olisin voinut laittaa patchatut filet tilalle)
sama juttu mutta mä vahingossa en jättänyt niitä dll. muodossa olevia sinne takasin... :S
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis minä en pystynyt muokkaamaan niitä tiedostoja ollenkaan. Eli ihan tallella olisivat ellen olisi käyttänyt VistaGlazz -ohjelmaa.

Doppavi
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis minä en pystynyt muokkaamaan niitä tiedostoja ollenkaan. Eli ihan tallella olisivat ellen olisi käyttänyt VistaGlazz -ohjelmaa.
ei se niin vaikeeta oo, vaihat vaan omistajan, sitte annat täydet oikeudet. :P
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä onnistunut, olin adminina sisällä, otin ko. tiedostot omistukseeni, vaan aina lopuksi esti. Vaan eipä tosiaan haittaa :)

Edit: saattoi muuten unohtua lisätä kaikki oikeudet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2008 @ 14:36

Doppavi
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä onnistunut, olin adminina sisällä, otin ko. tiedostot omistukseeni, vaan aina lopuksi esti. Vaan eipä tosiaan haittaa :)
heh, vaikka omistat sen tiedoston sun tarvii muuttaa niitä tiedoston oikeuksia eri (sun oman)koneen käyttäjille, eli annat sun tunnukselles täydet oikeudet tiedostoon.
Mutta nyt mä pistin sen tekee hommat recover discillä tiedostot hävii mut ei voi mitää...
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kuten editoin tuota edellistä viestiä, niin tuopa taisi jäädä tekemättä. En kato ole niin "edistynyt" käyttäjä ;)

Doppavi
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, kuten editoin tuota edellistä viestiä, niin tuopa taisi jäädä tekemättä. En kato ole niin "edistynyt" käyttäjä ;)

Ja mäkö sitten oon?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2008 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti ;)

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > menin vahingossa poistamaan uxtheme.dll, themeui.dll ja shsvcs.dll.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy