User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.1.2026 / 22:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 7900gs no signal!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
7900GS no signal!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
fps0
Suspended permanently
_
1. helmikuuta 2008 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli uusi ketju uudet kujeet,
on taas aivan käsittämätön ongelma edessä.
elikkästä tuo kyseinen kortti (gainwardin tehdas kellottama) ei suostu toimimaan,antaa vaan startatessa no signal.
kummastuttaa vaan että omassa koneessani toimi moitteettomasti ja kahdessa muussa koneessa vaan no signal!
toisessa koneessa vielä lähes sama emo mikä itselläni jossa kortti toimii.

sekavaa kirjotusta mutta jos jollakin on vinkkiä korjaukseen niin antaa tulla tuutin täydeltä vaikka hyviä arvauksia.
minä kiittää ja kunartaa.
fps0
Suspended permanently
_
4. helmikuuta 2008 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
apuva.
jooko joku apuuuuva!
Lantsa
Member
_
4. helmikuuta 2008 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko näissä kahdessa muussa koneessa emolevylle integroitu näytönohjain?

[Intel Q9450 @ 3,2GHz + Noctua NH-U12P][Asus P5E X38][MSI HD4870 OC 512MB 780/4000MHz][WD 640GB AAKS][Antec P182 + Corsair HX520W][Vista Home Premium 64-bit]
fps0
Suspended permanently
_
4. helmikuuta 2008 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lantsa:
Onko näissä kahdessa muussa koneessa emolevylle integroitu näytönohjain?
ei ole kummassakaan.
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2008 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti fps0:
elikkästä tuo kyseinen kortti (gainwardin tehdas kellottama) ei suostu toimimaan,antaa vaan startatessa no signal.
kummastuttaa vaan että omassa koneessani toimi moitteettomasti ja kahdessa muussa koneessa vaan no signal!

sekavaa kirjotusta mutta jos jollakin on vinkkiä korjaukseen niin antaa tulla tuutin täydeltä vaikka hyviä arvauksia.

Mitä olen itse muutaman kerran vastaavaan törmännyt niin olen mennyt windowssin vikatilassa sisään ja laittanut näytönohjaimen asetukset ihan perustasolle, jolloin asia yleensä on korjautunut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2008 @ 19:58

fps0
Suspended permanently
_
5. helmikuuta 2008 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rubertti:

Mitä olen itse muutaman kerran vastaavaan törmännyt niin olen mennyt windowssin vikatilassa sisään ja laittanut näytönohjaimen asetukset ihan perustasolle, jolloin asia yleensä on korjautunut.
purskele kun ei pääse ees vintoosaan,tahi biossiin.
eli heti kun konetta tarttaa niin no signaalia pukkaa vaan lärvin eteen.

ajureitakin on koitettu hakea uusia ja poistaa vanhoja mut ei auta ei.
mystistä eikö totta.
Lantsa
Member
_
5. helmikuuta 2008 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko virtalähteet tarpeeksi tehokkaita noissa "muissa koneissa"? Onko lisävirtaliitin kytketty korttiin?

[Intel Q9450 @ 3,2GHz + Noctua NH-U12P][Asus P5E X38][MSI HD4870 OC 512MB 780/4000MHz][WD 640GB AAKS][Antec P182 + Corsair HX520W][Vista Home Premium 64-bit]
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2008 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rubertti:

purskele kun ei pääse ees vintoosaan,tahi biossiin.
eli heti kun konetta tarttaa niin no signaalia pukkaa vaan lärvin eteen.

ajureitakin on koitettu hakea uusia ja poistaa vanhoja mut ei auta ei.
mystistä eikö totta.
Ootko kokeillut toisenlaista näyttöä siihen että pääset säätämään konetta. Eli jos kokeilet lituskalla onko putkinäyttöä käytettävissä.
Mainos
_
__

_
fps0
Suspended permanently
_
6. helmikuuta 2008 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki näytöt on ollu samoja,juu sitä vois koittaa sitä toista näyttöä.muistaakseen kyllä joskus kokeilin eikä toiminu.ehkä

niin ja lisävirrat on kyllä kiinni,poveri ei mikään iso ole että sitäkin vois koittaa.epäilyttää kyllä tuokin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 7900gs no signal!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy