User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 07:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > imagen teko ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Imagen teko ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Blood90
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2008 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tienny mihin tän laitan mutta voisko joku ystävällisesti kertoa millä mä saan tehtyä mun pelistä mikä on levyllä imagen kovolle?
Senior Member

16 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2008 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka Alcohol 120% ohjelmalla

There is only 10 types of people in the world, those who can read binary and those who cant!
Blood90
Suspended due to non-functional email address
_
8. helmikuuta 2008 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei onnistunut alcoholilla kämmäs 7%:ttiin
Mainos
_
__

_
Member

8 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2008 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile Slysoft CloneCD:llä tai CloneDVD:llä tehdä backupit levyistäsi.
http://www.slysoft.com/en/download.html

CloneCD:llä ainakin itse olen onnistunut. Muistaakseni sillä pystyi tekemään myös DVD:stä.
Alussa saattaa näyttää ettei mitään tapahdu (prosentit ei lisäänny), mutta kun vaan antaa sen jauhaa pidempään.

Q9400 / 4GB DDR2 / VTX 5770 1GB / Intel X25-V SSD / Win7 x64

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2008 @ 01:01

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > imagen teko ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy