|
Quake4 ja Vista ongelma
|
|
|
Naatti
Junior Member
|
9. helmikuuta 2008 @ 03:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ongelma ilmenee, kun yritän käynnistää pelin kuvakkeesta, niin näyttöön tulee musta ruutu ja hetken päästä virheilmoitus. Onko tosi ettei Quake4 toimi vistalla? :(
Windows Vista
AMD Sempron Processor 3000+ 1.81 GHz
Nvidia GeForce 7950 GT
1.00 Gt Ram
|
|
arffman
Senior Member
|
9. helmikuuta 2008 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Pitäs toimia,otin pelin hyllystä ja asensin ku ei ollu muuta tekemistä persauksen raapimisen lisäksi :)mut piti asentaa vistaan käypä flash ja avata levy ja suorittaa setup järjestelmänvalvojana,mut toimii niinkuin pitää.
|
|
Naatti
Junior Member
|
10. helmikuuta 2008 @ 00:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jaa, taitaa olla kyse näyttiksestä.. Se ei pysty pyörittään peliä.. Näyttis on Nvidia GeForce 7950GT. Console vihjaa joitain tällästa:
"Texture compression unavailable"
Windows Vista
Nvidia GeForce 7950 GT
1.00 Gt Ram
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
10. helmikuuta 2008 @ 01:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Naatti: Jaa, taitaa olla kyse näyttiksestä.. Se ei pysty pyörittään peliä.. Näyttis on Nvidia GeForce 7950GT. Console vihjaa joitain tällästa:
"Texture compression unavailable"
Pelasin kyseisen pelin läpi vistalla läpi radeonin 9800pro kortilla joten voisin melkein väittää että peli toimii sinunkin näyttiksellä :)
En nyt muista mikä jippo tuossa oli mutta voisit ainakin kokeilla sitä että ajat peliä järjestelmän valvojan oikeuksilla tai sitten vain muutat pelin XP yhteensopivuustilaan.
|
|
Naatti
Junior Member
|
10. helmikuuta 2008 @ 02:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
EH... Kerkesin jo formatoida koneeni ja asensin Xp:n(Suutuin Vistalle, ja siihen on monta syytä >.<). Ei toimi Xplläkään. Kohta pitää alkaa peliä kiikuttamaam takas kauppaan, ku ei mikään HYVÄ peli toimi tällä ***** Nvidian pas****. Mutta ennen sitä, oisko vielä neuvoja? :P
Windows Vista
Nvidia GeForce 7950 GT
1.00 Gt Ram
|
|
Tarppi
Member
1 tuotearvio
|
10. helmikuuta 2008 @ 09:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Naatti: ...Nvidia GeForce 7950GT...
Näyttiksestä ei ole kiinni, itse menin pelin läpi ATI 9600 näyttiksellä ja samalla prossulla mikä sulla on(AMD Sempron 3000+). Joten osista tuskin riippuu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2008 @ 09:55
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
11. helmikuuta 2008 @ 08:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Naatti: EH... Kerkesin jo formatoida koneeni ja asensin Xp:n(Suutuin Vistalle, ja siihen on monta syytä >.<). Ei toimi Xplläkään. Kohta pitää alkaa peliä kiikuttamaam takas kauppaan, ku ei mikään HYVÄ peli toimi tällä ***** Nvidian pas****. Mutta ennen sitä, oisko vielä neuvoja? :P
Lataa ja asenna peliin uusin päivitys.
|
|
Skw
Junior Member
|
11. helmikuuta 2008 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietääkseni Quake 4 käyttää OpenGL:ää ja että Vistassa ei ole OpenGL-tukea.
Mulla Quake 4 toimii ihan hyvin XP:llä ja Radeon X1600 Pro:lla (AGP-paikkanen).
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
11. helmikuuta 2008 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skw: Tietääkseni Quake 4 käyttää OpenGL:ää ja että Vistassa ei ole OpenGL-tukea.
Mulla Quake 4 toimii ihan hyvin XP:llä ja Radeon X1600 Pro:lla (AGP-paikkanen).
Ei arvailuja. Etkö lukenut sitä että olen pelannut kyseisen pelin vistalla läpi?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. helmikuuta 2008 @ 14:12
|
|
Mainos
|
  |
|
Newbie
|
17. maaliskuuta 2008 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miks mulla tulee mun koneella se Vistan hiiri siihen peliin mukaan,eli se näkyy siinä pelissä..Miten saisin sen pois siitä ''tähtäimestä''?
Kiitos jo etukäteen! :)
Meitsi chillaa..
|