User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 08:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelma!!!!!steam pelit ei käynnisty.(ratkaistu)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ONGELMA!!!!!Steam pelit ei käynnisty.(RATKAISTU)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

30 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2008 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs minlla on seuraavanlainen ongelma. Kun käynnistän steamin niin se käynnistyy normaalisti, mutta kun yritän käynnistää asentamaani steam peliä niin se sanoo että käynnistetään peliä ja ruutu menee mustaksi vähäksi aikaa ja pelin logo tulee ruutuun mutta sitten peli vain sammuu ja kone palaa takaisin työpöydälle. Olen asentanut uusimmat näyttiksen ajurit ja eheyttänyt kovon ja olen myös skannannut koneen viruksentorjuntaohjelmalla, adawarella ja Spybot S&D:llä, mutta mitään ei löytynyt. Asensin tänään myös uuden DirectX:n mutta mitään vaikutusta ei ollut. Koneeni on kyllä ennen pyörittänyt kaikkia steam pelejäni hyvin joten koneessa ei ole mitään vikaa vaan se on tää saamarin wintoosa. Joten voisitteko kertoa minulle mitä tehdä.
Member

30 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2008 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma ratkaistu. Ongelma oli ATI:n uusissa ajureissa. Asensin ajurit numero 7.8 ja johan alko pelittämään.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelma!!!!!steam pelit ei käynnisty.(ratkaistu)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy