Puhelimeen p2p ohjelma? Kysymys myös µtorrentista.
|
|
Thomazu
Junior Member
1 tuotearvio
|
10. helmikuuta 2008 @ 12:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko matkapuhelimiin mitään p2p ohjelmia? Puhelimeni on Nokian 5610, saisinko puhelimeeni mitään minkään laista p2p ohjelmaa? Vai tuleeko semmoisen käyttäminen puhelimessa liian kalliiksi, esim. datansiirron takia josta operaattori laskuttaa..
Ja kysymys µtorrentista, olen huomannut että se "lataa" jotain noin 20kt/s vaikka lataukset lataavat vain esimerkiksi 10kt/s. Eli µtorrent näyttää lataavan jotain jota en näe. Mitä tämä "haamulataus" on? Nettini on Elisan 256.
|
Hmmmh
Senior Member
|
10. helmikuuta 2008 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Puhelimiin löytyy esim. SymTorrent, tosin tuo vaatii S60 älypuhelimen. Liittymässä pitää olla kiinteähintainen dataliittymä, että tuossa on jotain järkeä...
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
10. helmikuuta 2008 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Puhelimesi on S40 3rd Edition, joten homma on mahdoton. Toinen este on operaattoreiden estetyt portit.
|
Thomazu
Junior Member
1 tuotearvio
|
10. helmikuuta 2008 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Selvä. Hyvä että heti tuli vastaukset, kiitos! Mutta ei tuohon µtorrent kysymykseen, sen kanssa nyt ei kiirettä olekaan.
|
kaapeli73
Junior Member
|
13. helmikuuta 2008 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo samoin mulla on tota haamulatausta ja lähetystä. Kiinnostais kanssa asia. Tosta matkapuhelin hommasta sen verran että kokeilin sitäkin joskus ja kyllä oli aika säätöö. Parempi noi ohjelmat on imuttaa koneen kautta ja siirtää puhelimeen piuhalla, bluetoothilla...
|
Member
4 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2008 @ 20:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Toinen ns. latauksista on lähetysnopeus.
|
Mainos
|
  |
|
kaapeli73
Junior Member
|
14. helmikuuta 2008 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dell44: Toinen ns. latauksista on lähetysnopeus.
Niin tämä selvä mulle, mutta ajattelin että tämä tarkoittaa sitä kun ei ole varmasti mitään lataamassa tai lähettämässä niin silti alapalkin lataus arvo näyttää datan liikkuvan. Onko se mahdollista että jos samaan aikaan surffailee selaimella netissä että näyttäis sen arvoja
|